BigJaffa Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Har ekstremt vondt på auga etter at linsa tulla seg på jobb. Måtte gå heim fra jobb sida eg fekk sterk svie og smerte rundt auga og på augelokket. Augelokket har og hovna litt opp. Har prøvd det meste no uten at det virker. Har vaska det, kjølt det med med kaldt vatten og is. Har og tatt ut linsa. Nokon tips til kva eg kan gjere? Sikkert nokon skrivefeil her ettersom at eg ikkje ser heilt kva eg skriver. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Vil anbefale deg å gå til en lege. Øyeskader er greit å få orden på med en gang! Utrolig kjipt hvis det blir kronisk Endret 23. mars 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Støttes, kødder ikke med øyetrøbbel ass! Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Vil anbefale deg å gå til en lege. Øyeskader er greit å få orden på med en gang! Utrolig kjipt hvis det blir kronisk Har fastlege i ein annen kommune som ligger 2 timer unna og legen som er her i kommunen ønsker ikkje å hjelpe meg siden eg ikkje har han som fastlege. Har vert hos han to gangar uten at han har hjelpt meg noko serleg. Svinga her starta å gje seg men eg er fortsatt litt hoven og raud/rosa over auga... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 To timer unna eller ikke, har selv hatt trøbbel med øynene og vet hvor ille det er. Dra til fastlegen din du! Btw, en lege som ikke hjelper deg fordi han ikke er fastlegen din er ingen god lege. Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Fastleger har som oftest ikke peiling på dette, og har ofte ikke riktig utstyr. Dra heller til en optiker! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 En lege som ikke har peil vil nok henvise deg til optiker. Dette skulle redusere kostnadene vil jeg tro. Er hvertfall slik at dersom man har problemer hvor en fysioterapeut må trå til, så får man reduserte kostnader dersom man blir sendt dit fra lege. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå