Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Auga verker etter at linsa tulla seg.

BigJaffa

Anbefalte innlegg

Har ekstremt vondt på auga etter at linsa tulla seg på jobb. Måtte gå heim fra jobb sida eg fekk sterk svie og smerte rundt auga og på augelokket. Augelokket har og hovna litt opp. Har prøvd det meste no uten at det virker. Har vaska det, kjølt det med med kaldt vatten og is. Har og tatt ut linsa.

Nokon tips til kva eg kan gjere?

Sikkert nokon skrivefeil her ettersom at eg ikkje ser heilt kva eg skriver.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil anbefale deg å gå til en lege. Øyeskader er greit å få orden på med en gang!

Utrolig kjipt hvis det blir kronisk :hm:

Har fastlege i ein annen kommune som ligger 2 timer unna og legen som er her i kommunen ønsker ikkje å hjelpe meg siden eg ikkje har han som fastlege. Har vert hos han to gangar uten at han har hjelpt meg noko serleg.

Svinga her starta å gje seg men eg er fortsatt litt hoven og raud/rosa over auga...

Lenke til kommentar

En lege som ikke har peil vil nok henvise deg til optiker. Dette skulle redusere kostnadene vil jeg tro.

Er hvertfall slik at dersom man har problemer hvor en fysioterapeut må trå til, så får man reduserte kostnader dersom man blir sendt dit fra lege.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...