Simen Løkken Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Men Play! stilte dessverre med B-laget. Les mer Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Ja, jeg syntes det var direkte skuffende. Drar ikke tilbake for å si det sånn. Hadde heldigvis gratisbiletter. Hadde blitt forbanna om jeg hadde betalt 500,- for det der. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg koste meg på Fredag, selv om de satt fast i Sverige noen timer og sleit litt teknisk. Sånn kan det gå, må si jeg stusset da det Tsjekkiske orkesteret hadde opp til flere svensker som kom til merchandise standen vår. Jaja, kommer tilbake neste gang og håper på spillene jeg vil ha Lenke til kommentar
Simen Løkken Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Som alltid, så er det flere sider i denne saken, og Play! har blitt informert og er velkommen til å delta i diskusjonen her. Konserten i 2007 var meget proff, så vi vet at de kan bedre. Bare synd det ikke klaffet helt denne gangen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Som alltid, så er det flere sider i denne saken, og Play! har blitt informert og er velkommen til å delta i diskusjonen her. Konserten i 2007 var meget proff, så vi vet at de kan bedre. Bare synd det ikke klaffet helt denne gangen. Dere kunne vel ikke forutse problemer i tollen heller ? Jeg kan ihvertfall si at jeg koste meg til tross for ulyder i høytalere (som egentlig var det eneste negative) Lenke til kommentar
baalzam Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg var på Play 07 og det var ikke like ille, men likevel kvalifisert til DÅRLIG KVALITET. Skuff. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Syns konserten var helt ok. Litt synd at de valgte en sleten idretshall og ikke et lokale som var laget for orkestermusikk. Lenke til kommentar
Razoroth Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Når man betaler 500,- for å dra på en konsert, så forventes det vel strengt tatt at lydkvaliteten og at programmet skal være godt planlagt, på forhånd. Satser på at Play! kommer flere ganger til Norge, med samme kvalitet som var i 07, for konseptet er strengt tatt genialt. Forresten fin artikkel Pelokken, og forstår at du er skuffet Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Dette burde funnet sted i en dedikert konserthall. Alt annet er voldtekt av orkestermusikk. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Dette burde funnet sted i en dedikert konserthall. Alt annet er voldtekt av orkestermusikk. Er ikke det til slike anledninger Norge har bygd en operahall til en milliard Lenke til kommentar
Kitchy Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Satser på at Play! kommer flere ganger til Norge, med samme kvalitet som var i 07, for konseptet er strengt tatt genialt. Hvis av interesse; Video Games Live har kunngjort at de skal til Stockholm i løpet av året. VGL sitter på mer spennende musikk enn Play! (I mine øyne, heriblant Bioshock theme. Synd Jeremy Soule har eksklusivitetsavtale med Play!), så vil sterkt anbefale det! Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Dette burde funnet sted i en dedikert konserthall. Alt annet er voldtekt av orkestermusikk. Er ikke det til slike anledninger Norge har bygd en operahall til en milliard Det var akkurat det jeg tenkte også, men dette inneholdt trolig ikke nok menn i tights. Lenke til kommentar
xdye Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Var å så konserten på fredag og må si at jeg ble litt skuffet. Kom frem i god tid før konserten og fant ut at den var forsinket(litt kjipt når jeg tar meg fri fra et LAN for å være der tidlig), også å betale 100 kroner ekstra for ingenting var også litt småkjipt. Ellers syns jeg lydan manglet mye trøkk, fordi hele orkesteret var mikket opp, og derfor fikk man ikke lyden "live". Gikk derifra litt skuffet fordi det var litt få sanger. Hadde forventet å høre en god del mer enn det som ble spilt der, ti sanger ble liksom litt lite. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Dette burde funnet sted i en dedikert konserthall. Alt annet er voldtekt av orkestermusikk. Er ikke det til slike anledninger Norge har bygd en operahall til en milliard Det var akkurat det jeg tenkte også, men dette inneholdt trolig ikke nok menn i tights. Operaen står vel ikke akkurat øde. Tipper det er mange som ønsker å spille der, og at et tilsynelatende relativt uproffesjonelt team som kanskje ikke har så bra publikumsappel(?) ikke når opp er kanskje ikke så rart? AtW Lenke til kommentar
chibiniko Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 En liten moment liste med mine inntrykk av kvelden: Startet kvelden med å stå i kø fra 19:15 til 20:30 Produsent Jason M Paul som så ber alle som er ute komme seg på plass slik at han kan få startet forestillingen. 20 minutters pause like langt inn i forestillingen mens Jason M Paul maser om at folk må kjøpe merchandise. Inkl Play programmet (som inneholdt flere sanger de ikke spilte) Flere avbrudd underveis der de neste sangene blir presentert(greit nok) OG flere oppfordringer til å kjøpe cd og T-skjorter Orkesteret hopper over Halo og MGS temaene. Produsent Jason M Paul maser over anlegget for å få mere applaus slik at de kan ta et ekstranummer. Og at det settes opp 3 busser for å frakte ca 1000 personer inn til byen igjen Må vel si at alt i alt slo arrangementet meg som veldig uproffesjonelt utført, og Jason M Paul kom igjennom som utrolig arrogant i mine øyne! Og hvordan de kan selge noe som et program (hvorfor skal dette selges i det hele tatt når man har betalt 500,-?? ) og så ikke spille alt som står der er i alle fall helt uforståelig!! Personlig satt jeg og var irritert gjennom svært store deler av konserten, (sikkert godt hjulpet av at jeg var våt og kald på bena etter ventingen ute) og ville helst ha pengene mine tilbake!!! Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 1*Vel inne reagerte mange med sjokk og vantro over at det var fritt frem for å sette seg hvor man ville. Litt rart, med tanke på at arrangøren hadde solgt billetter i ulike prisklasser.*12*Dirigenten kalles opp, og det er ikke Grammy-vinner Arnie Roth som man har meddelt på nettsidene til PLAY!*2 1: Jeg skjønner ikke hvordan de har lov til det, ulovlig? 2:JA!, Jeg syns det var noe rart med "Arnie", han ligna liksom ikke Køtiden var til å dø av, men det funka... (Jeg og bror gjorde narr av folk som gikk forbi oss ) Lenke til kommentar
Svar Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Jeg hadde meg meg foreldrene mine og vi satt på 2.rad til venstre. Vi var også på Play i 07 Her er hva vi synes: -LAAANG kø, selv om den ble lengere etterhvert, var kalt å stå ute, men kan vell egentlig ikke klage på arrangørene for det. -Pappa synes det var for mye mic`et opp, er enig i det. -Sprakingen i høytalerene var irriterende/plagsom/unødvendig. -La ikke merke til så mye av problemene det snakkes om på lerrettet, men det hadde vært bedre med flere (som i 07) -Castelvania synes jeg det var mere trøkk i enn i 07 -Jeg har hørt mange versoner av "one winged angel" siden 1997, men denne synes jeg var en av de beste versonene jeg har hørt, mye pga koret -Pausen kunne godt vært annonsert tidligere. I 07 var det vell også KORK som spilte, det var det ikke i år. Kansje derfor forventningen var høyere også. Det virket litt som de hadde det travelt også, men alt i alt koste jeg meg ihvertfall PS: Kjøpte cd`n, den er knall Endret 24. mars 2009 av Svar Lenke til kommentar
ntls Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Har ikke noe i mot å stå i kø. Det var bare morsomt å nynne på klassiske og nostalgiske sanger med gjengen jeg sto i kø med Derimot så føler jeg at jeg ikke har fått det jeg har betalt for. Jeg kjøpte ikke programmet for konserten, men kan noen bekrefte at det ble latt være å spille en haug med sanger pga. forsinkelsen? Jeg var med i 2007 også, som definitivt var mye bedre gjennomført og variert med tanke på Machinae Supremacy og han bongotromme fyren. Endret 24. mars 2009 av mogcaiz Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Vel, er jo bare lese bak på t-skjorta så har du det opprinnelige programmet der Lenke til kommentar
Svar Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Selv ikke KORK i 07 gikk igjennom hele t-skjorta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg