Gå til innhold

BK: Sommeridyll (Retro-look)

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg var på harddiskdykking en dag her, dro frem et av mine tidligere bilder fra før jeg kunne så mye. Tok det en runde i PS også. Få høre hva dere synes? (Jeg savner sommer, kan være derfor jeg likte bilde nå)

Bildet er nok en sjangerbryting også, for meg.

post-172946-1237801966_thumb.jpg

Mvh. OleA.

Endret av OleAlexanderK
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser du har litt fartstid på BK, så jeg fyrer løs fra hofta jeg ;)

Jeg ser ikke noe retro look eller genrebrytning i dette i det hele tatt. Det jeg ser er et ordinært (men koselig) motiv i et rotete bilde. Alt for stor konkuranse mellom himmelen og hestehode, og alt for mange strå og annet rot som drar i blikket mitt.

Jeg opplever at den presentasjonen forsterker det som var problemet med bildet fra starten av.

Forsåvidt en artig effekt, men virkningne avtar raskt hos meg.

Det er ikke noe galt i å eksperiementere, snarere tvert i mot. Men jeg ser ikke helt hvor du vil med dette bildet. Hvilke genre er det som brytes? Og hvorfor brytes de?

EDIT: Følte at jeg var litt for negativ her. Så tenkte jeg ville komme tilbake å si hva jeg faktisk likte ved bildet. Hvis jeg ser på det som en ren abstrakt, så liker jeg flateoppdelinga og kombinasjonen av gult, blått og grønt. Så førsteinntrykket var ganske positivt.

Endret av fototim
Lenke til kommentar

Takk for god kritikk :)

Bildet er nok en sjangerbrytning for meg, vanligvis er mine bilder; mørke, litt abstrak og dystre (dette gjelder kanskje ikke alle mine bilder på forumet).

Dette bildet har null mening, for meg og for alle andre. Jeg legger ingen ting i det, absolutt ingen ting. Jeg likte selv fargekombinasjonen og varmen det gir meg, men det kan også være fordi det minner meg om photoshooten osv.

Jeg tåler litt negativ kritikk, fototim ;) Det trengs for å bli bedre.

Mvh. Ole Alexander Kirknes

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...