Gå til innhold

Forumtreff Bergen III - Aftermath!


KvitKnekt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aner ikke hvor jeg skal sove selv. Men satser på at det blir varmt nok til å holde det gående utover kvelden, for så å ta buss hjem til meg dagen etterpå. Du er hjertelig velkommen til å sove på sofaen min hjemme. Langt ifra like behagelig som din sofa, men den står jo der.

Lenke til kommentar
Ellers gruer jeg meg til å måtte si hvem jeg er på forumet, pga jeg ikke vet hvordan jeg skal uttale mitt eget navn. Jeg mener, wtf. NwLife2? Haha.

 

SLIK! Sitronsaft, haha. Nå slipper jeg å stresse med "N-DOBBELV-LIFE-TWO!!!!"

 

Må tenke på om jeg kommer forresten, kjipern å være yngst ^^

Lenke til kommentar
Aner ikke hvor jeg skal sove selv. Men satser på at det blir varmt nok til å holde det gående utover kvelden, for så å ta buss hjem til meg dagen etterpå. Du er hjertelig velkommen til å sove på sofaen min hjemme. Langt ifra like behagelig som din sofa, men den står jo der.

Hvordan vet du hvordan min sofa er å sove på? Du sov jo i do..? oO

Lenke til kommentar

Du er selv ansvarlig ovenfor deg selv. Men om ting går over styr, vil vi selvfølgelig prøve å roe situasjonen. Dette gjør vi uansett hvem som går over styr.

Du MÅ ikke drikke alkohol, og du MÅ ikke være over natten. Grunnen til jeg nevnte over natten, var bare fordi jeg ikke har noen plan eller klokkeslett om når/hvordan jeg skal hjem. Jeg tar tingene som de kommer. Du kan gjøre akkurat hva du vil, bare du ikke lager noen ekle scener.

 

:)

Lenke til kommentar

Det er ulovlig å selge eller gi alkoholholdig drikke til personer under 18 år, men ikke å kjøpe eller få. Så hvis du greier å kjøpe i butikken, eller du får av noen, så er det de som gjør det ulovlige, ikke du.

 

Så det er helt opp til deg. Ingen skal prøve å få deg til å drikke, men vi hindrer deg heller ikke.

Lenke til kommentar
Det er ulovlig å selge eller gi alkoholholdig drikke til personer under 18 år, men ikke å kjøpe eller få. Så hvis du greier å kjøpe i butikken, eller du får av noen, så er det de som gjør det ulovlige, ikke du.

 

Så det er helt opp til deg. Ingen skal prøve å få deg til å drikke, men vi hindrer deg heller ikke.

Holde meg unna da (om det er riktig kjønn, etc). :lol:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...