Gå til innhold

Forumtreff Bergen III - Aftermath!


KvitKnekt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes det er alt for kort til, ettersom jeg har eksamen fire dager etter. ;) Jeg kan mao. ikke den dagen.

I concur. Det viser seg at min siste eksamen er flyttet til 8. juni. Med andre ord passer et forumtreff den femte veldig dårlig. Ikke la meg stoppe dere i å ha forumtreff den femte, for all del. Men da har ihvertfall ikke jeg, og tydeligvis Peppep, tid. :)

Lenke til kommentar

Fra tirsdag 9 juni er jeg alene hjemme i 17 dager, så om dere er en altfor rølpete gjeng kunne vi gjort noe her da jeg hørte rykter om plassmangel. Men ute i finværet er jo selvfølgelig å fortrekke.

 

5 juni tok jeg bare ut fra snorre sitt utsagn, hva med helgen etter? 12-14juni?

Lenke til kommentar

Er vanskelig å finne en dato som passer for alle. Jeg er borte den 12., men lørdag 13. juni passer strålende for meg. Fri fra jobb, ferdig med eksamen, sommer og forhåpentligvis sol. Nerdegrilltreff?

 

What the crap? Så kommer det poll mens jeg skriver, og kun fredager? Hvorfor liker vi ikke lørdager? :p

Lenke til kommentar
Helgen før 12 juni? 5-7 juni? Da er det rett før eksamen for de fleste. Og hva mente du egentlig med den siste setningen? Helgen før 5 juni, altså 29 mai?

Ble litt rotete, ser jeg. Beklager. :)

 

Jeg har fri helgen 29 - 31 Mai, jobb helgen 5 - 7 juni, fri 12 - 14 Juni. Altså, jeg jobber annenhver lørdag. :) Og med tanke på at vi pleier å være våkne til langt på natt ( 2 - 8 tiden, anyone?), så går ikke det så bra, hehe.

Lenke til kommentar

Hvis treffet nå tilfeldigvis blir på en fredag hvor du skal jobbe dagen etterpå, er det jo ikke verre enn at du tar litt tidlig kveld...

 

Nerdegrilling hadde vært digg! Noen som har grill og bil?

 

Jeg jobber til faste tider, og ingen helger. Så for meg passer egentlig hver helg frem til og med 26. og 27. juni. ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...