Snorre Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Men hva er dette for noe tull? Dere kan ikke la være å komme på forumtreffene. Første gangen man blir med på et forumtreff i Bergen samtykker man også på en skjult avtale om at man kommer til å delta på alle de påfølgende forumtreffene for resten av sitt liv. Så det så! Dessuten blir ikke treffene det samme uten en fellow østlandsk-talende deltaker! Jeg kommer jo til å føle meg utenfor. Tenk på stakkars meg! Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hahaha^-^ Njaaa. Vi får se da vettu^-^ Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg vet ikke om jeg er klar for å forplikte meg til noen fremtidige aktiviteter. Kanskje jeg må stå over. Glemte å lese det med liten skrift. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg vet ikke om jeg er klar for å forplikte meg til noen fremtidige aktiviteter. Kanskje jeg må stå over. Glemte å lese det med liten skrift. Haha, så pass ja. Nei altså, er jeg ledig og humøret på topp, 'som vanlig', så går det nok greit. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Når har folk sin siste eksamen? Tenkte vi kunne ta treffet helgen etter siste eksamen. Virker det greit? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Siste eksamen her er ikke før 18. juni Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 9 juni? Huff, blir dyrt for meg. Neida. ^^ Spørs om Ane ikke gjemmer meg vekk, lol... (internt, I guess?). :3 Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 9 juni? Huff, blir dyrt for meg. Neida. ^^ Spørs om Ane ikke gjemmer meg vekk, lol... (internt, I guess?). :3 LOL^-^ Yay! :3 Neida. Du får ikke lov vettu^-^ Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Skulle til å skrive noe nå, men det blir kanskje litt for mye for forumet... :3 og noe annet, men det hadde bare vært frekt. Jaja. ^^ Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Lol. w00t? Kan si det til meg da^-^ Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Joda, men du vet det jo egentlig. :3 Du var jo hos meg mtp hva det var. xD Nei men seriøst, skal vi få i gang noe her? Dommedag 2012 kommer til å slå til før vi får i gang et treff. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 For min del kan vi godt treffes nå på fredag ^^ Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg tror de neste fredagene passer ganske bra for min del. Vet ikke helt når det er eksamener, men det blir ikke før uti juni i hvert fall. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Fredag 5. juni passer som sagt glimrende for meg. Noe før denne datoen passer ekstremt dårlig. Så jaah. Hvis folk greier å vente så lenge med forumtreff er det koselig. For da kan jeg ta meg tid til å bli med også. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Denne fredagen skal jeg ut med Soni, som fyller 18. Det går nok neppe. :3 Med mindre dere vil bli med ut og vise han en god tid med meg. x) Såfremt dere ikke dytter i han sitron -- igjen xD Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Haha! sitronen ja Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Glad det ikke er fredag i dag. Jævlig fittekjerring på jobb i dag, samt generelt dårlig humør. Hadde sikkert blitt nok av slåsskamper på byn. ._. /drittsekk Huff, merker at jeg kjenner det varme blodet koke (er faktisk ganske varm i blodet, irl). Må få ut noe aggresjon. Endret 11. mai 2009 av Riot™ Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) bump for Remi. 29-1? Ellers blir det pølsing. Endret 17. mai 2009 av Da Kurlzz Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 Åh.. du skulle ha ring meg ^^ Du finner meg på 1881.no eventuelt kan du få nummeret mitt via msn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå