KvitKnekt Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Kan godt ha det den helgen ja. Selv om det er såpass langt frem i tid at jeg ikke aner om jeg har tid eller ikke... Men da er det kanskje såpass varmt at vi kan ha treffet ute? Bading / grilling anyone? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Hahaha! Vi er kanskje ikke akkurat målgruppen Tror ikke jeg gidder det, da tar jeg heller turen opp til Tennebekktjørna ^^ Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Samme for meg hvor vi er^-^ Jeg har bare lyst til å bade og grille^-^ Hvis ikke det er for kaldt da. /: Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Hahaha! Vi er kanskje ikke akkurat målgruppen Tror ikke jeg gidder det, da tar jeg heller turen opp til Tennebekktjørna ^^ Kongeparken utenfor slottet her i Bergen... x) Har sikkert et stedsnavn som er offisielt og ikke bare kjent med ungdommen. :F Endret 27. mars 2009 av Riot™ Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Aah Trodde du mente http://www.kongeparken.no/ jeg ^^ Du tenker på Gamlehaugen du sikkert. Det går det sikkert fint an å være ja! Får se når det nærmer seg hvordan været blir. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hmmm. Vi har innlevering av bacheloroppgave rundt den tid, så det kan se ut til at jeg blir nødt til å stå over. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Sprøyt! Én dag med avslapping og avkobling gjør sikkert bare godt for bacheloroppgaven Vi får jo se om det blir varmt nok til bading. Har mine tvil egentlig. Men grilling og det å ha treffet utendørs går sikkert helt fint Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Kunne helt perfekt hatt treff her, dog min far ville nok kastrert meg. :3 Har jo plass til å være ute og grille baki hagen. Endret 28. mars 2009 av Riot™ Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Hvorfor skulle din far kastrere deg for å ha en gjeng kompiser på besøk? Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Masse glass, glassvegg, 300kg glassbord, beige skinnsofaer og høye høyttalere. Fattern er litt(!) redd for knuste ting. :3 Også er han aldri utenfor the fucking house i mer enn noen timer. :3 Hadde vært kult om jeg fikk lov da. ^^ Endret 28. mars 2009 av Riot™ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Glass ja. Er veldig upraktisk med glassbord om man skal ha fest. Vet jo aldri hva som kan gå galt. ^^ Er litt slik her hjemme også. To glassbord i stuen, det ene mer kunselig enn det andre. Heck, på det ene bordet er ikke glassplaten festet i foten en gang. Hurr. Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Etter man er dø får man jo ikke knust ting lengre, og alle liker vel og knuse ting? Anyway, jeg melder min store interesse Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Ja skal vi få til noe her? Vært stille en god stund! Sondre Endret 30. mars 2009 av Riot™ Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Bestilte nettopp TV og mediesenter til over 22k *gni seg i hendene* Men kan ikke ha forumtreffet her da Og det er vel eeeegentlig ikke mye vits å diskutere så mye nå når det er så ufattelig lenge til det blir. Og hvis det viser seg å bli nydelig vær, stemmer jeg gjerne for en tur i "kongeparken" med engangsgriller, jenter i itsybitsytinybikinis ^^ Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) W5500 eller W4500? Why not hos deg? Med på den bikinien. :3 Endret 31. mars 2009 av Riot™ Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 W5500. Men det viser seg at endel webshopper har en tendens til å lyve om at de har den på lager eller ikke.. Så får se når jeg får den. Fikk telefon fra SonyCenter, de skulle ha 19k for den.. Det var noen lapper for mye. Om vi blir sånn ≤ 7 personer går det kanskje å ha hos meg, men ikke hvis det blir flere Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg hørte rykter om mangel på bergensere? Gamlehaugen er rimelig koselig om det er bra vær. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Du er hjertelig velkommen om du har tid og lyst Skal jeg skrive deg opp som interessert? Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Det må du bare gjøre. Alltid kult å treffe nye folk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå