KvitKnekt Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 OK mr tojo! Vi, altså jeg, MSg, Da Kurrlz og mister Sitronsaft himself invaderer hjemmet ditt i løpet av uken. Mest sannsylig mandag. Tar med en kompis utenfor forumet også. Han har ryktet på seg å kaste stoler og bord ut vinduet. Så pass på ^^ Forresten, det er utrolig lite folk som klarer å tilbe Fear Factory for hva det er verdt. Curses to all the mighty ghads out there, det er vanvittig bra musikk. Synd så få i .. eh.. norge? liker den. Som en advarsel (ja jeg er full som fanden sjøl på dommedag), sir Tojo. Det blir satt på FF om jeg får tilgang til Spotify eller youtube... EEEEELLER om jeg har med mp3-spilleren min (som naturligvis er fylt til randen med FF). Det er såklart min fav. gruppe. Lær å like den. Kommer du i nærheten av meg, kommer du til å høre den, om jeg har tilgang til å velge selv. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Som sagt før, om dere vil finne på noe. Så ring eller send en mld. Tror jeg har lagt ut nr mitt før, 92892305. Er 18 så er med på byn. Er alene hjemme en uke fra i morgen av så om noen kjeder seg kan vi ha noe fest her Jeg er alene i Bergen by fra kl 15:00 i morgen. Kjenner nesten ingen i byen frem til Whiteknight kommer. Noen som vil finne på noe frem til det? Endret 10. juli 2009 av MSg Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Hva vil du finne på? Jeg skal på jobb kl 23, men er lett med på noe før det. Snakker vi grilling, kino, tur over vidden eller noe annet? (Jeg er forresten overhodet ikke innstilt på noen tur over vidden, har fortsatt et par vannblemmer som henger igjen etter ni dager gåing under Roskilde. ) Uelandsangen har forresten blitt sunget på tidligere Bergenstreff, om du ikke har fått det med deg. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Hvis det blir fest hos Tojo er jeg gjerne med. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Blir vel fest hos meg på mandag da? Bare ha det klart hvem som kommer først, har hatt altfor mange dårlige erfaringer med hjemme alene fester. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Hva vil du finne på? Jeg skal på jobb kl 23, men er lett med på noe før det. Snakker vi grilling, kino, tur over vidden eller noe annet? (Jeg er forresten overhodet ikke innstilt på noen tur over vidden, har fortsatt et par vannblemmer som henger igjen etter ni dager gåing under Roskilde. ) Uelandsangen har forresten blitt sunget på tidligere Bergenstreff, om du ikke har fått det med deg. Yay! Jeg sitter nå i Fyllingsdalen og kjeder hodet av meg, så er noen med på noe før Sir Tojo vil ha besøk og før Whiteknight er i byen så send meg en melding; mat, eller noe. Jeg er sulten snart :b Blir vel fest hos meg på mandag da? Bare ha det klart hvem som kommer først, har hatt altfor mange dårlige erfaringer med hjemme alene fester. Så vidt jeg hørte, ja. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 På mandag jobber jeg fra 13 - 20, også tirsdag 9 - 16, så jeg kan ikke på mandag. Søndag eller tirsdag hadde gått bra. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Kan bli med å ta en matbit i dag da? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Da var jeg våken etter nattevakt. Kan ta buss som går om 15 min fra Sandsli gjennom Fyllingen. Er ved Oasen rundt kvart over hvis du hopper på der, eller kan evt møtes i byn ca 1625. Noen som henger seg på? Carl? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Jeg hopper i dusjen nå og er vel på Oasen om ikke lenge. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Noen som vil ta en treffis i byn idag? Er i laksevåg nå (melkeplassen), og skal hjem. Remi! :o Lenke til kommentar
MSg Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Hei, jeg skal på kino med en kamerat i dag tror jeg. Får se hva som skjer =) Send meg en sms, så kan vi legge planer via sms :b Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 I morgen og på onsdag skal jeg på trafikalt grunnkurs fra 16:30-19:30. På tirsdag er det MC-kurs fra 10:00-13:00. Ellers er jeg vel fri på kvelden/natten de fleste dager. Er forresten sjelden innom tråden, så fint om noen kan sende meg en melding. Vet at Carl har nr mitt. (hint hint, send melding Carl.) Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Er ferdig klokken 20 i morgen, Emil, såeee... God morgen! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 Morn morn folkens! I dag var planen å henge i sentrum, og etterhvert bli shitfaced utpå kvelden. Blir det noe med deg Tojo? Hvor skal vi møtes osv? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Skjer det noe i dag? Waat? Jaja, jeg er ferdig halv 8 på trafikkskolen, da er jeg ved arenum. Sende en melding om det blir noe da. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Shit, jeg har nå endelig blitt bakfull, etter 3 dager med fylla. Så tror jeg skal ta det rolig i dag. Men om dere skal gjøre noe i byn eller noe er jeg kanskje med. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Sitronsaft, send sms til meg! mistet alle numre! Du også, Remi! FORT! Er ferdig 8 og vil henge. Peace out. <3 Lenke til kommentar
MSg Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Jeg melder pass i kveld; er no opplegg her i kveld, så bør være her for det. Sorry guys. Men onsdag ettermiddag er jeg i sentrum store deler av kvelden før jeg tar toget til Kristiansand. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Finne på noe på tirsdag da, MSg? Regner så melder pass i dag jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå