Gå til innhold

Forumtreff Bergen III - Aftermath!


KvitKnekt

Anbefalte innlegg

OK mr tojo! Vi, altså jeg, MSg, Da Kurrlz og mister Sitronsaft himself invaderer hjemmet ditt i løpet av uken. Mest sannsylig mandag. Tar med en kompis utenfor forumet også. Han har ryktet på seg å kaste stoler og bord ut vinduet. Så pass på ^^

 

Forresten, det er utrolig lite folk som klarer å tilbe Fear Factory for hva det er verdt. Curses to all the mighty ghads out there, det er vanvittig bra musikk. Synd så få i .. eh.. norge? liker den. Som en advarsel (ja jeg er full som fanden sjøl på dommedag), sir Tojo. Det blir satt på FF om jeg får tilgang til Spotify eller youtube... EEEEELLER om jeg har med mp3-spilleren min (som naturligvis er fylt til randen med FF).

 

Det er såklart min fav. gruppe.

Lær å like den. Kommer du i nærheten av meg, kommer du til å høre den, om jeg har tilgang til å velge selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som sagt før, om dere vil finne på noe. Så ring eller send en mld.

Tror jeg har lagt ut nr mitt før, 92892305.

Er 18 så er med på byn.

Er alene hjemme en uke fra i morgen av så om noen kjeder seg kan vi ha noe fest her

Jeg er alene i Bergen by fra kl 15:00 i morgen. Kjenner nesten ingen i byen frem til Whiteknight kommer. Noen som vil finne på noe frem til det?

Endret av MSg
Lenke til kommentar

Hva vil du finne på? Jeg skal på jobb kl 23, men er lett med på noe før det. Snakker vi grilling, kino, tur over vidden eller noe annet? (Jeg er forresten overhodet ikke innstilt på noen tur over vidden, har fortsatt et par vannblemmer som henger igjen etter ni dager gåing under Roskilde. :p)

 

Uelandsangen har forresten blitt sunget på tidligere Bergenstreff, om du ikke har fått det med deg. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Hva vil du finne på? Jeg skal på jobb kl 23, men er lett med på noe før det. Snakker vi grilling, kino, tur over vidden eller noe annet? (Jeg er forresten overhodet ikke innstilt på noen tur over vidden, har fortsatt et par vannblemmer som henger igjen etter ni dager gåing under Roskilde. :p)

 

Uelandsangen har forresten blitt sunget på tidligere Bergenstreff, om du ikke har fått det med deg. :mrgreen:

Yay!

 

Jeg sitter nå i Fyllingsdalen og kjeder hodet av meg, så er noen med på noe før Sir Tojo vil ha besøk og før Whiteknight er i byen så send meg en melding; mat, eller noe. Jeg er sulten snart :b

 

Blir vel fest hos meg på mandag da? :ermm:

 

Bare ha det klart hvem som kommer først, har hatt altfor mange dårlige erfaringer med hjemme alene fester.

Så vidt jeg hørte, ja.

Lenke til kommentar

I morgen og på onsdag skal jeg på trafikalt grunnkurs fra 16:30-19:30. På tirsdag er det MC-kurs fra 10:00-13:00. Ellers er jeg vel fri på kvelden/natten de fleste dager. Er forresten sjelden innom tråden, så fint om noen kan sende meg en melding. Vet at Carl har nr mitt. (hint hint, send melding Carl.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...