Riot™ Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Vel, noe vi burde kjøpe? Noe som er åpent på en søndag i byn? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Tøsen min? Nei nå.. Men når på dagen? Jeg kan ikke før ettermiddagen sånn omtrent som sagt. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Ikke få meg til å ringe mordi og si du ikke var hjemme! Fortelle om Svensken og alt. Neida. Kan møte deg når som helst. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Svensken er min far. Ok, høres bra ut. Så det er sagt har jeg ikke like god mulighet som dere andre til å ferdes rundt, siden jeg ikke har lappen, men skal prøve å være litt mobil. Ha med meg alt jeg trenger når jeg går ut om morgenen. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 fett, men da snakes vi i morra. Jeg laller. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 Dæng at det ikke ble skikkelig bravær idag da. Typisk. Etter to uker med hæseblæsende sol, så skal det den ene dagen jeg virkelig har tenkt meg ut å nyte skikkelig, være overskyet og kaldt. *klage* Blir det sol, så tror jeg at jeg drar uansett. Bare mindre folk å krangle om plassen med. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Heeeelvete... men kino kan jo gå fordi om? Sitron har jo så kjempelyst på en girls night out med oss. Endret 5. juli 2009 av Da Kurlzz Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Hvilken film har dere isåfall tenkt til å se? Så ordet "Transformers" på forrige side. Den har jeg allerede sett, så tviler på at jeg gidder å se den igjen. Det er grenser for hvor mye Shia LeBoeuf man orker på samme uke. ^^ Og Megan Fox fungerer best uten lyd. Endret 5. juli 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Oss med fire bokstaver i navnet (Emil, Remi, Carl) har intet sett Transf. De har dog sett Hangover og Star Trek. Hva annet kult går på tchino? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Edit: Noen som er med på å finne på noe til uken/helgen? Gå ut på byen og ta seg noen øl eller noe? Godt spørsmål egentlig. Tror ikke det går så mye bra på kino idag. Som ingen av oss allerede har sett. :\ Muligens Anti Christ kunne være noe. Men ellers vet jeg ikke. Har allerede sett Terminator: Salvation. Noen forslag? Endret 5. juli 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Min kalender er nesten tom fremover, så jeg er med på å finne på noe. Jobber nattevakter fredag og lørdag, og tiltak om morgenen på lør/søn eller festing utgår derfor. Men f.eks. kino og mat en ettermiddag/kveld hadde vært kjekt. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Vel... I alle fall. Anbefaler ikke Ålesund. spesielt utenfor helgene. Vi må seriøst finne på noe. Samme hva. Alt topper det her. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Når kommer du hjem, Remiette? Jeg er fri i helgen (jobber ikke denne lørdagen), noe som er ganske så niiiice... Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Kommer hjem til Bergen lørdagskvelden. Flyet lander i 19-tiden. Er MSg fortsatt i Bergen? Vi må finne på noe ja ^^ Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Lett med på noe på Lørdagen ja. PS: Hvilke linser har du, btw? Den Makroen, kunne jeg lånt den en gang? =p Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Har https://prisguiden.no/product.php?produc...6&cat_id=24 og https://prisguiden.no/product.php?produc...7&cat_id=24 Du kan låne de når som helst Lenke til kommentar
MSg Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Kommer hjem til Bergen lørdagskvelden. Flyet lander i 19-tiden. Er MSg fortsatt i Bergen? Vi må finne på noe ja ^^ Jeg er i Bergen og kjeder huet av meg. Noen som vil finne på noe?!? Harhttps://prisguiden.no/product.php?produc...6&cat_id=24 og https://prisguiden.no/product.php?produc...7&cat_id=24 Du kan låne de når som helst Kjøpte meg SB-900 i forleden Lenke til kommentar
Bango Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Som Endret 28. oktober 2012 av Bango Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå