Riot™ Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Ja hva skjer i kveld? Hvem er med? Emiiiiil? Lenke til kommentar
Bango Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) a Endret 5. juli 2009 av Sir Tojo Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 Bli med på bading i morgen. Du skal få gave av meg Lenke til kommentar
Bango Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg er sikkert med, kan jeg ta med noen venninner? siden du nevnte nakenbading i pm Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 HAHA TA MED! Sitronsaft er ledig sånn rundt ettermiddagen. Han skal på blinddate med ei fra nettet. *krysser fingrene for karen*. Har to gratis billetter til kino, så om vi kan ta en tur innom Transformers (siden Remi og jeg ikke har sett, lawl), så blir det fett. Bruker mine bill. på Sitron og meg selv siden han leker broke. Evt. grillbading. Stiller opp uten kondomer, dog... Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Da har jeg skaffet ei berte å ta med. ;D Hva sier du Remi, konk om hvem som får først? Hun forguder meg, dog... Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Men da sier vi det slik: Klokken 4. v/ blåstein? ^^ Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Haha, du er så løs Carl ^^ Jeg har ingen date *synes synd på seg selv* Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Har du vel. Ta henne med. Evt. du kan få Remi om han ikke har noen. EDIT ADD: Men du får bare låne... har bare utstillingsmodellen igjen. Endret 4. juli 2009 av Da Kurlzz Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Carl, hvor gammel er din søte date da? Din alder? Endret 4. juli 2009 av Sitronsaft Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Rundt der ja... ^^ Endret 4. juli 2009 av Da Kurlzz Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Ja liksom. bare innrøm det Carl. Du kommer til å ende opp i retten og si noe slikt som, "I swear I didn't know she was twelve!". *ehem* Tror ikke jeg har tid til å være med i morgen. :\ Har en del jeg må få gjort. Men skal se om jeg får tid, om det blir noe av dette greiene. Endret 4. juli 2009 av Snorre Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 Ta med hvem dere vil ^^ Tipper jeg og en kompis drar tidligere til nipedalen enn 4, så dere får egentlig bare ta bussen når dere vil. Det er siste stopp. Bussen stopper rett ved vannkanten omtrent, så det er vanskelig å gå av feil Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Hvilken buss er det? Er det butikk i nærheten, sånn ca. gåavstand fra stranden? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Ehm, nipedalen? Strand? Kan noen oppdatere meg på hva som skjer -.- Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Vi skal til langt gokk, hvor ingen kan høre deg skrike. Dessuten så møter du bare meg i byn så tar vi bussen opp. Evt. med flere om de ikke tør gå alene på bussen. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 Buss 71 tror jeg det var.. Står Nipedalen på den Easy as pie Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Hvor går den fra? Tid kan vi avtale i morgen, evt. bare nå? Når er du ferdig med hun tøsen din da? ^^ Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 nærmeste butikker er vel på laksevåg en plass... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå