MSg Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg er alene fra 12juli til uvist, så da kan vi ha noe hos meg. Ta med grillmat og drikke og vi har en katastrofe Satser på at jeg blir med!! Hm, 9.ende du kommer? Jeg jobber hele uken + at jeg reiser på fredagen så tviler på at jeg rekker det Hmm, jobber du på kvelden også? Er jo bare snakk om å treffes og ta en matbit og slarve litt. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jobber ikke kveld nei. Hvis det ikke er noe mer enn det så er det godt mulig at jeg kan slå ihjel noen timer Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Sitronsaft MÅ komme. Fyren var kul. Han priset det å bli varm av Tyrker. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Tja, vet ikke helt jeg. Skylder jo deg 60kr så skal ikke se bortifra at jeg ikke kommer på flere forumtreff x) Lenke til kommentar
MSg Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Jobber ikke kveld nei. Hvis det ikke er noe mer enn det så er det godt mulig at jeg kan slå ihjel noen timer Yay! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Hadde det kjekt på treffet, men føler jeg kunne ha vært litt mer utadvent. Så lover forandring til neste gang. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 Samma når på dagen det er, Carl, og om det er i kveld, i morgen eller søndag. ^^ Jeg tar en kjapp tur innom Ålesund på mandag og kommer tilbake til Bergen på lørdaag (6. til 11.). Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Tja, vet ikke helt jeg. Skylder jo deg 60kr så skal ikke se bortifra at jeg ikke kommer på flere forumtreff x) Ikke faen, du SKAL komme. Drit i de 60kr (du jobber jo, nabb). Skyld meg heller en babb ;D Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Er glatt med til Nipedalen om vi får mer oss noen andre. Har du noen berter på lur? Så Sitronsaft seff. Ei berte til han også kanskje? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 Har desverre lite berter til overs Men ta gjerne med noen! ^^ Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 OMG det er varmt på bussen? Låg og solte meg ved birkelandskrysset i 15 min før bussen kom. Deilig Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 BTW folkens, jeg er allerede rimelig brisen, og absolutt alle er velkomne hit! PM for adresse og tlf Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 kan dette tolkes som den uoffesielle tråden for prst om/rundt forumtreff i bergen denne sommeren? ^^ den dør i alle fall ikke Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 BTW folkens, jeg er allerede rimelig brisen, og absolutt alle er velkomne hit!PM for adresse og tlf Fitte - skal jobbe i morgen! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 Båååring!! Du er ferdig 18 i morgen? Helvette, jeg skar meg på boksen :/ Namme namme, blod! Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Kan jeg få smake? Ja, ferdig 18. Skal vi noe? Om så, så tar jeg med BÆGG med kleder. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 Vet dere hva? Jeg er sikkert bakfull som faen i morgen, men watttehfuck! La oss finne på noe! Jeg spandrerer gjerne en slant. Bare kom på noe. Jeg er føkkings med på det meste! Ohyeah! Btw:Jubkie XL - cities in dust Rocker noe så inn i helvette. Skru opp!!!! Junkie XL rocker på generelt basis. Synd spotify ikke har "saturday teenage kick" inne. Hadde den CDen. Fanden den tok av! Sukk, savner den. :/ Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Finn meg navnet på denne sangen, og du er Gud og får en oksekebab! Begynner "Your life, your life, your life, your life". Ordet "Petrified" går gjennom ofte, og noe med "Hell is the road...". Mann som synger. Litt rolig sang, men bittelitt "electronica" nærmere slutten. PS: nei ikke noe trance/techno. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 LIMP BIZKIT -KEEP ROLLIN'! deretter Take A Look Around! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå