Gå til innhold

Forumtreff Bergen III - Aftermath!


KvitKnekt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Åh herre jeg ser tard ut på første bildet til Whiteknight. ^^

Du er ikke alene ^^

 

Sov hos Remi jeg.

Which reminds me - telttur neste gang? =o

Angrer at jeg ikke ble med til Remi, var ingen der da jeg kom hjem :( Telttur kunne jo vært kos. Støtter egentlig åpen himmel som Snorre sier, men som Snorre også sier er myggstikk en bitch.
Lenke til kommentar

Når neste gang blir er jo opp til alle sammen å bestemme. Hvis det er folk som vil treffes nå til helgen for eksempel, er det jo ingenting som stopper de for å treffes. Blir det mange nok som melder seg på, blir det også et offisielt treff. Hvor grensen går er jeg ikke sikker på, men det taes vel litt på skjønn tror jeg. Er det få, blir det et såkalt minitreff. Ingenting i veien for det heller forsåvidt ^^

 

Jeg tror vi hadde tjent litt med å få tak i flere folk, gjøre det litt mer kjent og litt mindre skummelt. Har et inntrykk av at kanskje endel ikke melder seg på fordi de ikke tør bli med eller er redd for hva vi skal synes om de osv.. Det er jo bare tullball, og alle er såklart velkomne, uansett alder.

 

Jeg stemmer for å diskutere ørliten grann her, og hvis vi blir enig om å treffes igjen, kan jeg eller noen andre starte en ny tråd om det. En Forumtreff Bergen IV - tråd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...