Riot™ Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Kommer bjorn.e? Glad det ikke er noe biljard å spille hvor enn vi skal mens man er sørpings Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 fortsto det slik.. er ikke sikker da Får se hvem som dukker opp. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Vel, ser ut til at Snorre har fått med seg et par. Jeg har forhåpentligvis det også. Han Sondre med sitronen. Hvem tar med grill? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 Kjøper vi ikke grill? Mange som har tenkt å grille flintsteik eller biff? Da tror jeg de må ha med seg skikkelig grill ja. Men til pølse er vel engangsgriller gode nok. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Tror jeg klarer meg med pølse gidt. ^^ Spørs om jeg faktisk får med disse folka. Treffet ble nevnt etter mange edle dråper, og da er man jo som regel med på alt som er. Men jeg kan sende en melding. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Hadde det vært uke 28 (6. - 12. juli) hadde jeg blitt med; skal til Bergen da. Noen som har lyst til å møte meg og finne på noe hyggelig anywayz den uken? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 Meg deg? Alltid. Er forresten første uken i sommerferien min. Så jeg er med på alt. Alt. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Aww! Da gir jeg lyd når jeg er i Bergen ^^ Hvis noen andre blir med så kan vi ha et bittelite minitreff; det hadde vært kjempehyggelig =D Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Er med jeg og, da. :3 Kanke la Remi gå alene... woot, nå er TLLLFFNN her tom for penger siden abonnementet ikke blir satt opp før om en uke (forbanna portering...) -_- Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) jeg må dessverre melde avbud jeg har ikke skyss hjem og da kan jeg heller ikke reise. jeg bor langt vekke og det går ikke buss helt hjem så sent. FAEN! edit: håper det blir flere treff i sommer Endret 27. juni 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
MSg Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Det blir minitreff en gang uke 28 (6. - 12. juli ^^) (om ca to uker) Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Det blir minitreff en gang uke 28 (6. - 12. juli ^^) (om ca to uker) men jeg er litt for liten? blir liksom litt teit vist jeg skal begrense aktivitetene pga. alder Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 yo, Petter, blir du med eller? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Kan bekrefte at de to jeg snakket om blir med. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Woo, MSg, det passer perfekt for meg, blir 18 den 5. Og jeg kan ikke komme i dag, er i oslo nå. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Treffes kl. 19 ved blå stein? Remi, skal du til byn tidligere? ^^ Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 Jeg er i byen nå jeg. Sitter utenfor polet på busstasjonen. Det stenger jo 3 Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Haha Ja skal bare ordne noe greier så toger jeg ut Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 Høres fortreffelig ut. Vi snakkes ikveld folkens!!! Gleder meg til å treffe de nye, og såklart de gode gamle traverene også ^^ Peace out! Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) Nå stikker jeg snart på finnegans! Sees der? Finnegans? Vi skal vel fremdeles på fløyen? Aww! Da gir jeg lyd når jeg er i Bergen ^^Hvis noen andre blir med så kan vi ha et bittelite minitreff; det hadde vært kjempehyggelig =D Er sikkert med jeg Det blir minitreff en gang uke 28 (6. - 12. juli ^^) (om ca to uker) men jeg er litt for liten? blir liksom litt teit vist jeg skal begrense aktivitetene pga. alder Føler det slik jeg også, vil ikke bli med om det begrenser "aktivitetene" for dere andre Men jeg tenker jeg kommer i dag ja, skal få se om jeg får skaffet noen høytalere på elkjøp på veien. Tar ikke med noe annet enn kredittkort som proviant ^^ Bading skal det bli! Så husk badeklær folkens. Edit: Jeg fikk skaffet den tidlige vakten, så var ferdig 3 Endret 27. juni 2009 av Sitronsaft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå