Gå til innhold

Forumtreff Bergen III - Aftermath!

KvitKnekt

Anbefalte innlegg

når det gjelder åpnigstider på butikker er ikke det noe problem, men for de det gjelder så er det grit å huske på at ølsaglet stenger kl. 18.00!

mange som mener grilling uten en øl eller to blir patetisk :)

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men en spiller med litt god lyd hadde vært kult. Gjerne med ipod eller 3,5 jack input ^^

Hvis noen har, rop ut!

Jeg kan låne noe fra Elkjøp ^^

Hvis været blir som ventet, kunne det vært en idé å flytte treffet nærmere en vannkant?

Er jo meldt uvanlig varmt til helgen :wee:

Jepp, bading <3

Men FAEN. Jeg jobber. Fra 14-20. Kan jo spørre om å kanskje få begynne 12 og avslutte 18 eller noe. Har veldig lyst å komme, møte folk fra forumet og kanskje få noen nye venner :)

Lenke til kommentar
Men en spiller med litt god lyd hadde vært kult. Gjerne med ipod eller 3,5 jack input ^^

Hvis noen har, rop ut!

Hvis været blir som ventet, kunne det vært en idé å flytte treffet nærmere en vannkant?

Jepp, bading <3

Men FAEN. Jeg jobber. Fra 14-20. Kan jo spørre om å kanskje få begynne 12 og avslutte 18 eller noe. Har veldig lyst å komme, møte folk fra forumet og kanskje få noen nye venner :)

Hvilken Elkjøp er du på? Du skal ha mulighet til å¨bytte skift med en annen heltid/deltid fra din avdeling, evt. fra annen avdeling. :)

Skulle gjerne ha lånt noen fra jobben, men tror ikek folk hadde blitt så glad for det, haha.

Lenke til kommentar

Jeg er SKIKKELIG pingle når det gjelder bading i kaldt vann. Trenger egentlig ikke være så kaldt heller.

Menneh, såeh, er folk klar for treff i morgen? Skrevet det inn i boka? Satt på alarm på mobilen? :p

Jeg blir nok gående litt i sentrum noen timer før treffet (må innom polet, og skal kjøpe et par diverse ting kanskje). Så det er bare å plinge på meg hvis dere er i nærheten :)

(nummer på PM).

Lenke til kommentar

Hvis noen har, rop ut!

Jepp, bading <3

Hvilken Elkjøp er du på? Du skal ha mulighet til å¨bytte skift med en annen heltid/deltid fra din avdeling, evt. fra annen avdeling. :)

Skulle gjerne ha lånt noen fra jobben, men tror ikek folk hadde blitt så glad for det, haha.

Altså, jeg jobber på Meny. Men på Elkjøp (muligens også andre steder) kan man kjøpe noe (ikke spill/mobil) og levere tilbake innen 30 dager uten å oppgi grunn og få pengene tilbake (om man har kvittering). Så jeg går av og til opp og tester ut ting, lamper, mp3-spillere og slikt, og leverer tilbake igjen innen 30 dager. Kunne gått og kjøpt noen slike høyttalere ^^ Det var det jeg mente med å låne.

Ellers har jeg prøvd å få byttet til meg en tidligere vakt på meny, uten hell. Skal sende en sms til sjefen og spørre om jeg kan få jobbe tidligere uten å bytte vakt med noen.

Lenke til kommentar

Slik som jeg har fått med meg er det desse som kommer:

Meg, WhiteKnight

Snorre

Sitronsaft

2Balls

Ehtram

Da Kurlzz

Tesso

cuadRo

Stoltz

bjorn.e

Sir Tojo

Hvis det er flere som kommer, eller folk jeg har skrevet opp som ikke kommer, vennligst si fra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...