Riot™ Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Da sier vi det da? Tror dere det er mulig å få adminnen som postet her tidligere til å @alle om treffet? ^^ Vi går vel ned igjen, regner (jinx!) jeg med? Skal jo ta pix. noods Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Går selvsagt ned. Eneste gyldige grunn noen kan ha til ikke å gå ned Fløyen er å ha gått opp Ulriken og over vidden til Fløyen. Da slipper man. Hvis man sier noe annet er man ikke ekte bergenser. XP Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Du er østlending, Snorre! Klarer å gå ned. Som sagt, pix skal bli tatt. Inviter noen flere jenter så tar vi noen noods (Remi er med på den) :3 Endret 22. juni 2009 av Da Kurlzz Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Er med på den ja! Jogger gjerne opp også jeg, hvis flere er med på den Kjøpt deg ny linse da Carl? Endret 23. juni 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Du er østlending, Snorre! Klarer å gå ned. Som sagt, pix skal bli tatt. Inviter noen flere jenter så tar vi noen noods (Remi er med på den) :3 Får jeg ikke late som om jeg er bergenser på forumet en gang? Gledesdreper. :\ Edit: Men jeg er mer bergenser enn østlending rent teknisk sett da (sett bort ifra dialekten). Bodd i Bergen siden jeg var fire år, har 50% bergenske gener, stor andel bergensere blant bekjente. Sådetså! Endret 22. juni 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Tesso Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Jada får prøve hardt å finne den blå steinen eg da. Hmm... Haha. Eg er ikkje med på jogging jaffal. Forumtreff virker litt sært da:D Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) klikk på bildet Endret 22. juni 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Sært? Forumtreff er bare kult. Hva er det som er sært med å møte mennesker? Tsktsk. Lenke til kommentar
Tesso Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Hehe sorry då men så virker jo det som "alle" har vert på det før;) Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Hehe sorry dåmen så virker jo det som "alle" har vert på det før;) jeg har aldri, men glder meg Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Det varierer egentlig. Ett individ har vel vært på det som har vært av forumtreff i Bergen til nå, noen har vært på mange, enkelte har vært på noen og noen har ikke vært på noen av dem. Men ja. Vi som har vært med et par ganger kommer ikke til å holde noen utenfor gjengen. Alle er velkomne og vil bli godt tatt imot. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Det varierer egentlig. Ett individ har vel vært på det som har vært av forumtreff i Bergen til nå, noen har vært på mange, enkelte har vært på noen og noen har ikke vært på noen av dem. Men ja. Vi som har vært med et par ganger kommer ikke til å holde noen utenfor gjengen. Alle er velkomne og vil bli godt tatt imot. noe annet hadde vært latterlig (^^) Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 er det klokken 19 førstkommende lørdag som er planen nå, da? Skal jeg ta med engangsgrill? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Såvidt jeg forstod det, så ja. Klokken 19 førstkommende lørdag. Ta gjerne med engangsgrill om du har det. Grillmat kan vi kjøpe etter å ha kommet sammen ved den blå steinen. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Ja det var det som var tanken. Lørdag 27. klokken 19:00 Kjøper det som trengst etter vi har møtt opp Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Noen butikker som er åpen etter 18 på en lørdag? O.o Kan hende vi vil trenge to griller da... eller? Jeg gleder meg sykt. @Tesso: Ingen vil bli holdt ute. Så lenge man er pratsom (mao., tør prate) så får man noen gode forumtreffbuddies. Er man en femme så blir man kapret av Remimannen eller Carlemannen. Sånn er det bare. Neida, men det virker som du virkelig gleder deg mtp. hvor mange innlegg du har i tråden de siste få dagene. Welcome to the club now Everybody hop now We've got it going on Until the break of dawn Kan noen ta med seg noen enkle høytalere til evt. iPod? Kjekt med musikk i bakgrunnen (om det er mulighet for det) PS: Nei remi, ikke noe x2 100cm høye høytalere. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 De fleste butikker er da åpne til 20 på lørdager? Kiwi i sentrum er åpent til 23 vet jeg. Tror ingen har følt seg utenfor på noen av de (to) treffene jeg har vært på i alle fall Neida, skal ikke ha med høytalerene mine på fløyen. Blir litt styr å få de med seg opp, pluss at det er vel minimalt med strøm. Og et dieselaggregat er vel heller ikke så optimalt å drasse med seg oppover fjellsiden Men en spiller med litt god lyd hadde vært kult. Gjerne med ipod eller 3,5 jack input ^^ Hvis noen har, rop ut! Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Hadde du tatt de med så skulle du fått plass på framsiden av Tek.no, for det hadde vært MAKS nerd (guilty as charged! :3) å ta med aggregat og svære høytalere Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Hadde vært konge da ^^ Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) oi oi oi oi! det skal bli digg å bli ferdig på jobb/trening idag!! Skal chille i sentrum! Noen med meg? Endret 24. juni 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå