Gå til innhold

Forumtreff Bergen III - Aftermath!


KvitKnekt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du er østlending, Snorre! :lol:

 

Klarer å gå ned. Som sagt, pix skal bli tatt. Inviter noen flere jenter så tar vi noen noods (Remi er med på den) :3

Får jeg ikke late som om jeg er bergenser på forumet en gang? Gledesdreper. :\

 

Edit: Men jeg er mer bergenser enn østlending rent teknisk sett da (sett bort ifra dialekten). Bodd i Bergen siden jeg var fire år, har 50% bergenske gener, stor andel bergensere blant bekjente. Sådetså!

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Det varierer egentlig. Ett individ har vel vært på det som har vært av forumtreff i Bergen til nå, noen har vært på mange, enkelte har vært på noen og noen har ikke vært på noen av dem. Men ja. Vi som har vært med et par ganger kommer ikke til å holde noen utenfor gjengen. Alle er velkomne og vil bli godt tatt imot.

Lenke til kommentar
Det varierer egentlig. Ett individ har vel vært på det som har vært av forumtreff i Bergen til nå, noen har vært på mange, enkelte har vært på noen og noen har ikke vært på noen av dem. Men ja. Vi som har vært med et par ganger kommer ikke til å holde noen utenfor gjengen. Alle er velkomne og vil bli godt tatt imot.

noe annet hadde vært latterlig :) (^^)

Lenke til kommentar

Noen butikker som er åpen etter 18 på en lørdag? O.o

 

Kan hende vi vil trenge to griller da... eller? :p Jeg gleder meg sykt.

 

@Tesso: Ingen vil bli holdt ute. Så lenge man er pratsom (mao., tør prate) så får man noen gode forumtreffbuddies. Er man en femme så blir man kapret av Remimannen eller Carlemannen. Sånn er det bare. :lol: Neida, men det virker som du virkelig gleder deg mtp. hvor mange innlegg du har i tråden de siste få dagene. :p

 

Welcome to the club now

Everybody hop now

We've got it going on

Until the break of dawn

 

 

Kan noen ta med seg noen enkle høytalere til evt. iPod? Kjekt med musikk i bakgrunnen (om det er mulighet for det)

 

PS: Nei remi, ikke noe x2 100cm høye høytalere.

Lenke til kommentar

De fleste butikker er da åpne til 20 på lørdager?

Kiwi i sentrum er åpent til 23 vet jeg.

 

Tror ingen har følt seg utenfor på noen av de (to) treffene jeg har vært på i alle fall :)

 

Neida, skal ikke ha med høytalerene mine på fløyen. Blir litt styr å få de med seg opp, pluss at det er vel minimalt med strøm. Og et dieselaggregat er vel heller ikke så optimalt å drasse med seg oppover fjellsiden :p

 

Men en spiller med litt god lyd hadde vært kult. Gjerne med ipod eller 3,5 jack input ^^

Hvis noen har, rop ut!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...