KvitKnekt Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 Er opera jeg har.. opera 8.56 for symbian eller no står det. Skal sjekke om minien funker på mobilen min. *laste ned* Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 ok. mini funka. men e for full til à skjønne en dritt snakkes karer! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 ok. når to stk hankjønn går ut av toalettet samtidig... skal man være skeptisk, eller forståelsesfull og fordomsfri? jeg ble i alle fall rimelig skeptisk... og hvordan toalettet såg ut etterpå.... vel, det hjelpte ikke... woho liksom..^^ Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) ok. hvorfor ser puffefjorden så god à hoppe ut i? de0 er skummelt med gratis alkohol! ender opp i vannet straks. LITT vanskelig å holde balansen ja! synet svikter i værtfall ikke. håper jeg. faen så dyrt denne kvelden hadde vært0 om jeg skulle betale for den! eh. trøtt. lalle. holde balansen, right! arenum next! Endret 22. juni 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 ååå! som den sunnmøringen jeg er, så digger jeg sjølukten jeg får forbi arenum! jeg preiker for mye i fylla! Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Haha, så koselig at du ofret litt tid til forumtrefftråden mens du var på ditt beste Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Hvor ble det av planleggingen? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Tja. Hvem har tid til helgen? Lenke til kommentar
Tesso Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Inntressert. Stemmer for LAN lol... Post ny dato! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) LAN ja. Er med på den! Når kommer du til Bergen forresten? Endret 22. juni 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
Tesso Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Yess 2 stemmer på LAN! Eg er heilt ny på eh forumtreff i byn? Kven er det eigentleg? Er eg litt for liten? =0 Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Aner ikke hvor liten du er jeg ^^ Hva mente du med "kven er det"? Forumtreff er jo et forumtreff, der folk fra forumet treffes og blir kjent med hverandre. Ingen regler, ingen forutsetninger, alle blir godt tatt imot og alle får prate med alle. Og spesielt ingen fordommer! Lenke til kommentar
Tesso Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 mm kult. Eg liten som 18. Det kan jo bli artig! Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 18 er jo jeg også, og bergensområdet er jeg fra óg. Liten ville jeg ikke sagt at vi er, though. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Enda en som er interessert? 18 er langt fra lite. Det er vel bare i det lavere sjiktet av gjennomsnittet det Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Hehe, ja. Dette kan kanskje være spennende, det Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Nå til helgen høres bra ut forsåvidt. Trenger å komme meg ut litt. Men hva vil folk egentlig finne på. LAN er greit for min del, dersom noen kan stille huset sitt tilgjengelig. Hvis det ikke er tilfelle blir det vanskelig med LAN-party. Opprinnelig plan, aka grilling, begynner jo også å bli aktuelt. Været og varmen har holdt seg relativt bra for tiden. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Merker jeg gror litt fast i sofaen selv. LAN hadde faktisk vært konge! Årevis siden jeg var på LAN faktisk. Sist gang var vel da jeg var med på å arrangere LAN på Seilet i Molde. Dæven, det må være 5 år siden, minst! *føle seg gammel* Har jo bodd i kollektiv og slik da, LANet der, men det blir ikke det samme. Grilling utendørs er fortsatt det som står høyest på listen min. Været har holdt seg, men kan ikke si temperaturen har vært optimal. Såg i avisen at det skal bli bra på lørdag da, så får håpe de for en gang skyld klarer å forutse det skikkelig. Lenke til kommentar
Tesso Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Ok 1. Grilling 2. Lan Ein gong det er dårlig ver må det bli fiksa opp eit lan. Hadde vert konge! Då hadde tilogmed eg turt å dukke opp:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå