Gå til innhold

Forumtreff Bergen III - Aftermath!


KvitKnekt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ok. hvorfor ser puffefjorden så god à hoppe ut i?

de0 er skummelt med gratis alkohol!

ender opp i vannet straks. LITT vanskelig å holde balansen ja!

synet svikter i værtfall ikke. håper jeg. faen så dyrt denne kvelden hadde vært0 om jeg skulle betale for den!

 

eh. trøtt. lalle. holde balansen, right!

arenum next!

Endret av WhiteKnight
Lenke til kommentar

Aner ikke hvor liten du er jeg ^^

 

Hva mente du med "kven er det"? Forumtreff er jo et forumtreff, der folk fra forumet treffes og blir kjent med hverandre. Ingen regler, ingen forutsetninger, alle blir godt tatt imot og alle får prate med alle. Og spesielt ingen fordommer! :)

Lenke til kommentar

Nå til helgen høres bra ut forsåvidt. Trenger å komme meg ut litt. Men hva vil folk egentlig finne på. LAN er greit for min del, dersom noen kan stille huset sitt tilgjengelig. Hvis det ikke er tilfelle blir det vanskelig med LAN-party. Opprinnelig plan, aka grilling, begynner jo også å bli aktuelt. Været og varmen har holdt seg relativt bra for tiden.

Lenke til kommentar

Merker jeg gror litt fast i sofaen selv. LAN hadde faktisk vært konge! Årevis siden jeg var på LAN faktisk. Sist gang var vel da jeg var med på å arrangere LAN på Seilet i Molde. Dæven, det må være 5 år siden, minst! *føle seg gammel*

Har jo bodd i kollektiv og slik da, LANet der, men det blir ikke det samme.

 

Grilling utendørs er fortsatt det som står høyest på listen min. Været har holdt seg, men kan ikke si temperaturen har vært optimal. Såg i avisen at det skal bli bra på lørdag da, så får håpe de for en gang skyld klarer å forutse det skikkelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...