stoltz Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg må desverre melde avbud. Jeg er invitert i 18-årsdag til en venninne, og der er det flere jenter. Jeg vil gjerne bli med på en eventuell fremtidig sammenkomst om anledningen byr seg. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Skjønner deg veldig godt! Lenke til kommentar
bjorn.e Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Sjokkert over prioriteringen til enkelte her Av parker har vi vel botaniske hage (dog de ser vel helst at man ikkje griller der), en gressflekk på høyden ved johannes(?) kirka, koengen, nordnes, teaterparken og noe små gressflekker rundt musikkpaviljongen/lille lungården. Noen grønne flekker rundt store lungården også forøvrig - men kanskje ikkje ideelt. Noe anntydning til grønne arealer rundt skansen og deromkring om vi føler oss spreke/tar fløybanen... Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Nordnes, så får vi litt sex på si i buskene. Tar bilder og. Har dårlige nyheter ang. min partisjon. Bedriften skal ha åpningsfest klokken 19 - 24, så jeg blir nok litt for dritings til å komme meg til byn, sikkert. :( :( Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 What? Carl? ikke med? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 Så hva mener folket!? Hvor skal vi være? Hva skal vi gjøre? Det ser jo ut som om det faktisk blir litt fint vær i morgen, kanskje ikke så veldig varmt bare. Hvor mange her er det som er under 18? Og hvor mange over 18 er det her som nekter å ta forumtreffet på byen? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Det er egentlig samme for meg hvor det blir, bare det blir noe. Men dessverre er jeg under 18 i noen uker til. Endret 12. juni 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 Hmm.. ja, og det er vel langt fra badetemperatur i vannet... Er litt kjedelig når vi ikke har noen plass å være. Er det noen restauranter vi skulle ha booket kanskje? Blir jo litt kort varsel nå da. Noen idéer? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Det er nå ikke så kaldt at det ikke går an å bade hvis man virkelig vil det. En tur rett opp på fløyen, og funnet oss et sted der opp hadde egentlig ikke vært en så veldig dårlig ide. Men ikke vet jeg, lar bestemmelsen gå over til noen andre i hvert fall. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 Alle kan jo komme med forslag Satt å tenkte på fløyen eller ulriken selv. Men vi skulle kanskje hatt en liten aktivitet i bakhånd, slik at folket ikke bare ble sittende å kjede seg Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Nakenbading? Streaking gjennom veien opp Fløyen? Remi snapper pix seff Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Sier du som ikke skal bli med! Edit: Og hvorfor er det bare fem minutter siden jeg tenkte tanken selv?... Endret 12. juni 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Nå nærmer det seg kanskje tidspunktet for å avgjørelsen angående hvor, og hva? forslagene var få, men jeg synes vi burde ta en avgjørelse i kveld. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 Ja, vi burde få fatt på en avgjørelse ikveld. Akkurat nå kan jeg desverre ikke komme på noe spesielt vi kan finne på :/ Kan jo dra og spise en plass da, hvis folket har ork/råd/tid/vilje til det. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Helt ærlig er jeg veldig keen(aldri brukt det ordet før) for grilling på fløyen. Og når det kommer til aktiviteter så finnes det mye å gjøre, det er jo bare fantasien som hindrer. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 Ja, men da tar vi og griller på fløyen Skal vi gå eller ta banen opp? Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Mtp forrige ukes helg, så vil jeg ta en sprut i et par. Whops, said too much. Nei, skal holde kjeft :3 Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 hva skjedde forrige ukes helg? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Angående det å gå eller å ta banen, ville vel siste nevnte vært mest praktisk opp siden vi sikkert kommer til å bere med oss en del ting. Men dette kommer selvfølgelig helt an på hva folket vil (eller faktisk gidder). Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 Tja. Det er vel det som er det enkleste ja. Når burde vi møtes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå