Gå til innhold

Forumtreff Bergen III - Aftermath!


KvitKnekt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uten å peke noe fingre - men skal det bowles, så stemmer eg for å booke bane i allefall ;)

 

Men mer gira på en grill altså - dukker opp om eg overlever gratis øl på fredagen ..

 

ed: 3.8mm nedbør har vel aldri tatt livet av noen?

Endret av bjorn.e
Lenke til kommentar
Jeg stemmer at vi har rain-party, noe som på engelsk ville blitt kalt noe slikt som wet t-shirt contest :)

 

Er jo ypperlig i Bergen. Vi løper rundt opp og ned plenen på gamlehaugen, uti og opp av vannet - mens det pøser ned. Og vi koser oss som faen. Bare jeg som elsker regn.. ?

Trenger man ikke femme fatales for slikt? Nå aner jo ikke jeg hvem som kommer da, så... :p

Lenke til kommentar

Backuppen var at Sir Tojo kunne invitere oss hjem til han. Men skulle gjerne ha fått dette bekreftet :)

 

Wet t-shirt contest hadde vært knall om det faktisk var noen hokjønn der. Men selvfølgelig, jeg elsker regn og har ingenting imot å være ute mens det regner. Kan bli rett koselig det ^^

Da er det selvfølgelig krav at t-skjortene skal være hvite eller rosa.

Endret av WhiteKnight
Lenke til kommentar

Skal ta og spørre om jeg kan ha det her. Garanterer 99% at jeg ikke får lov fordi min far er homo (not really, jeg bare svarer sånn xD).

 

Tviler det vil funke, men jeg viser initiativ da. :) Gudane vite at det er stor nok plass til det. :p

Endret av Da Kurlzz
Lenke til kommentar

Det blir vel noe av. Håper jeg.

Men hvis vi ikke finner på noe lurt, har vi ingen fast plass å være.

Vi kunne jo bare dradd en "oslo" og bestilt bord på fridays eller peppes...

Siden det fortsatt er meldt litt dårlig vær (selv om det har bedret seg litt), skulle vi helst ha funnet noe innendørs.

Kan selvfølgelig også bare samle oss og crashe en skoleavslutningsfest på nygårshøyden :p

Endret av WhiteKnight
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...