Kiro Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Kanskje vi burde satt opp en ny og oppdatert liste over hvem som kommer? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg tenkte å vente til mandag, og sende PM for bekreftelse. Er endel som er på interessant-listen, som ikke har skrevet noe i denne tråden. Sender PM til alle på den listen på mandag som en påminnelse og spørsmål om bekreftelse om de kommer eller ikke ^^ Høres det bra ut? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Høres greit ut det Tror jeg er med, så lenge jeg ikke kommer opp i muntlig eksamen. Får vite på fredagen. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Da var det kommet en koselig PM til meg fra vår hvite ridder <3 Svaret mitt er JA! Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg regner med jeg tar turen om ikke noe annet kommer opp. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg kommer også. Har satt treffet som et mål for å bli ferdig med eksamen. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Haha, jeg er blakk.. Så med mindre noen vil donere en flytur tur/retur Bergen på meg melder jeg desverre pass. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg drar hjem på sommerferie på onsdag, så jeg kan dessverre ikke. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg er nesten garantert med. Forumtreff er alltid koselig. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg regner med jeg tar turen om ikke noe annet kommer opp. +1. Kan ikke si sikkert, pga mulig jeg får eksamen som jeg må forberede meg til den helgen. Er det helt nødvendig å vite om jeg kommer eller ikke? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Neida. Det er ikke helt nødvendig. Men det er greit å vite ca hvor mange vi blir. Og det er greit å vite hvem vi skal forvente kommer, slik at vi ikke går fra noen. Lenke til kommentar
jop91 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Det er jo forbudt å grille på gamlehaugen Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg er litt usikker om jeg kommer eller ei, men kan sette meg opp som 35% aktuell, har en del delvis uklare planer, eller rettere sagt: Andre folk har delvis uklare planer for aktiviteter jeg skulle/burde være med på... Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Det er jo forbudt å grille på gamlehaugen Say what? Da blir jo hele treffet fail. Synes forresten det der høres litt teit ut, hvor har du dette fra? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Vi gjør oppmerksom på at bruk av åpen ild og grilling ikke er tillatt - fra hjemmesiden. Bowlingen all over again? Lenke til kommentar
jop91 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) What Ehtram said...... Endret 8. juni 2009 av jop91 Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 yeye whatever, meldt regnvær uansett Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Så grillingen er dermed utelukket? hva blir planen da? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg som hadde gledet meg til grilling/bading... Blir det bowling blir jeg faktisk ikke med tror jeg, det er gøy nok det, men om jeg ikke får det til blir jeg så sinnsykt gretten og det er ikke gøy for noen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå