Gå til innhold

Forumtreff Bergen III - Aftermath!


KvitKnekt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3 grunner til ikke å ha pokerkveld:

 

1. Mange av oss er pengelense studenter

2. Mai er en måned for å være ute i det fine været, ikke sitte inne og spille poker

3. Det er ikke alle (inkludert meg selv) som er så glad i kortspill/poker

 

 

Jeg er mer stemt for en grillfest eller noe slikt. Grillmat + pils + pent vær = pure awsomeness.

Lenke til kommentar

Tror backup-plan er en god idé, iom. at vi er i Bergen. Er det vakter på Gamlehaugen? Tror muligens folkemengde med inntak av merkbare mengder alkohol på offentlig plass, i nærheten av militært personell er en effektiv oppskrift på avstumpet fest.

 

@Riot: Trodde ikke Eplefe kom ut om dagen, jeg ;) Pics or it didn't happen.

Lenke til kommentar
3 grunner til ikke å ha pokerkveld:

 

1. Mange av oss er pengelense studenter

2. Mai er en måned for å være ute i det fine været, ikke sitte inne og spille poker

3. Det er ikke alle (inkludert meg selv) som er så glad i kortspill/poker

 

 

Jeg er mer stemt for en grillfest eller noe slikt. Grillmat + pils + pent vær = pure awsomeness.

 

Eg syntes ikkje nødvendigvis at ein kortspelkveld er det beste alternativet, men vil like vel kverulere litt.

1. Eg ser ikkje kvifor litt poker skulle vere noko dyrere enn ein tur på bowling, eller bading.

2. Forståeleg. Sjølv om kortspel (deriblandt poker) kunne vore eit godt alternativ om været ikkje passar uteaktivitetar.

3. Forståeleg, men folk som ikkje liker A like bra som B kjem du omtrent til å finne uansett aktivitet.

 

Ellers synes eg det er litt vel mykje fokus på alkohol, har ikkje lest noko om aldersgrense.

Eg seier ikkje at folk som er over 18 ikkje skal få lov til å nyte alkohol på eit eventuelt treff, men det virker som alkohol spelar ei stor rolle i desse treffa. Vel kanskje berre dei fleste som er på slike treff er over 18? Ikkje veit eg, sia eg ikkje har vore på nokon.

 

Så, tramp meg ihjel!

Lenke til kommentar
Vel, siden det har vært stille her en stund så holdt vi et minitreff på bussen fra Åsane til bystasjonen! Vi traff på Eplefe!

 

Det ble masse snakking, drikking og bildeknipsing.

 

Nei men fra tull til bull, Eplefe ble truffet på i bussen fra Åsane til byn. Jeg ante fred og ingen fare og steg på bussen. Plutselig hører jeg "CARL!", men så ingen spesielle i bakdelen av bussen (steg på i midten). Joda, jeg og K-Neko satt oss ned og BOOM! Der var Eplefe foran oss.

 

Fete greier, folkens! :p

 

 

Ja det var ett veldig vellykket forumtreff må jeg si^-^

Pffff.

Lenke til kommentar

Haha. Nydelig humor det der. Men hva tror folket. Satse på at det blir pent vær og grille et eller annet sted? Og så kan vi ha som backup-plan å være hjemme hos noen istedenfor? Når det gjelder hva vi skal gjøre virker det som om trenden er å prate. Forrige treff når vi skulle "se på film" ble det ikke akkurat så mye filmtitting. ^^ Så jeg foreslår at vi treffes og heller tar det derfra. Om det er pent vær kan man alltids bade et sted for de som vil det.

Lenke til kommentar
Vel, siden det har vært stille her en stund så holdt vi et minitreff på bussen fra Åsane til bystasjonen! Vi traff på Eplefe!

 

Det ble masse snakking, drikking og bildeknipsing.

 

Nei men fra tull til bull, Eplefe ble truffet på i bussen fra Åsane til byn. Jeg ante fred og ingen fare og steg på bussen. Plutselig hører jeg "CARL!", men så ingen spesielle i bakdelen av bussen (steg på i midten). Joda, jeg og K-Neko satt oss ned og BOOM! Der var Eplefe foran oss.

 

Fete greier, folkens! :p

 

 

Ja det var ett veldig vellykket forumtreff må jeg si^-^

Pffff.

Ett? Takk da. ;p

 

 

Hmm.. kjedelig ikke flere ble informer da :glare:

 

 

 

 

:p

Morsom du er. :lol:

Lenke til kommentar

29 passer sikkert også bra for meg. Eller, det kommer vel litt ann på når eksamenene mine er. *Sjekker*

 

Har eksamener:

27.5: Formelle metoder for systemutvikling (Diskret matematikk, aka logikk, grafer og trær)

29.5: Programmering

04.6: Informasjonsystemer

04.6: Den sosiale veven

 

Urk. Ser ut som om det blir eksamenlesing de dagene der gidt. :\ Noen mulighet for å ta det fredagen 5. juni istedenfor? Da burde alle være ferdig med eksamener. Slutten av mai er jo høysesong for eksamener, så litt dumt å ta det da.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...