Gå til innhold

snøplog skadet uregistrert bil.

Krofarn89

Anbefalte innlegg

Har parkert bilen min på grunn av førstegangstjeneste. Den står parkert på en parkeringsplass på siden av veien og er avskiltet. Når jeg kom hjem til første perm, var eine speilet tatt av brøyteplogen + at det var noen bulker etter all snyen den hadde hevve på biln.

Hva skal jeg gjøre, er en kommunal vei

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Reppiter utrykket "synd trist leit" for deg sjøl 100 ganger. Er sånn som skjer når man parker langs veier i lenger tid. Parkerte biler er et av de største hinderne brøytemenn møter på, og står bilen din parkert der dem normalt skal putte snøen, så må man bare ta seg friheter. Særlig når du ikke møter opp jevnlig å fjerner snø rundt bilen din, så den istede blir stående som en u-passended snø-haug som ikke kan måkast vekk. Han har sikkert ikke gjort det med vilje, å har sikkert ikke merka det en gang. For du kan selvsagt bevise at det er en offentlig sysselsatt brøytemann som har gjort det, å ikke noen andre?

Lenke til kommentar

Dersom du ikke kan bevise at skaden er forvoldt av snøplogen, kommer du neppe langt. Du kan selvsagt ta kontakt med firmaet som brøyter hos deg, men jeg tviler som sagt på at du kommer noen vei.

Dersom bilen har stått parkert slik at den ikke har vært til hinder for brøytemannskaper (slik jeg leser posten din), vil dette telle til din fordel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...