Mistahjan Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) jeg lurer da på de 2 nykomlingene som kommer etterhvert, og om hvilken jeg bør kjøpe? jeg vet dette kan være litt tidlig men jeg vil no bare høre om det er noen som har noe meninger der ute i verden lurer også litt på hvordan s60 er i forhold til windows mobile ? takker for svar edit: leif Endret 23. mars 2009 av MrTorvund Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 OmniaHD! Bedre kamera, bedre videokamera, bedre grensesnitt, bedre tilkoblingsmuligheter, bedre skjerm, men sannsynligvis verre pris HTC's WM-mobiler har et såkalt skall som gjør telefonen enkel å bruke med fingeren. Dette gir deg tilgang til de aller fleste funksjoner i et grensesnitt som HTC har designet. Dukker du under dette finner du et knotete operativsystem med dårlig støtte for fingertouch. S60 v5 har foreløpig et mindre programutvalg enn WM, men er laget fra bånn med tanke på brukervennlighet med fingertouch og gode multimediaopplevelser. Lenke til kommentar
Mistahjan Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 okei tror d blir omnia ja. den koommer sikkert før diamond 2 og men du vet vell ikke hvordan det e med gps software til den? nokia maps kansje? Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Nokia Maps får du ikke brukt på annet enn Nokia-mobiler, desverre. Hva som følger med vet jeg ikke, men du finner gode betalbare alternativer fra blant annet TomTom, Garmin og Google Maps. Lenke til kommentar
Mistahjan Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Nokia Maps får du ikke brukt på annet enn Nokia-mobiler, desverre. Hva som følger med vet jeg ikke, men du finner gode betalbare alternativer fra blant annet TomTom, Garmin og Google Maps. ja det er vell logisk når det heter NOKIAmaps men d kommer nok mer informasjon etterhvert og forhåpentligvis klarer amobil å få tak i en til en test etterhvert Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 HTC's WM-mobiler har et såkalt skall som gjør telefonen enkel å bruke med fingeren. Dette gir deg tilgang til de aller fleste funksjoner i et grensesnitt som HTC har designet. Dukker du under dette finner du et knotete operativsystem med dårlig støtte for fingertouch. Så lenge man har litt størrelse på skjermen så er ikke WM så lite fingervennlig som mange skal ha det til. Dessuten kommer WM 6.5 til Diamond 2 som er mer optimalisert for fingerbruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå