TiTanZ8 Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Jeg har nylig kjøpt hovedkortet Abit NF7 V1.2, problemet er at jeg får bare lyd i front høytalerne (inspire 4400 4.1) jeg har instalert driverne men har ikke mulighet til å starte selve programet, jeg får opp feilmeldingen "Failed to initilize the Nvidia driver! please install again" har gjort akkurat det mange ganger nå. hva kan problemet være og hva er løsningen? Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Prøv å installere driver fra nVidia. www.nvidia.com. Du sa du ikke klarer å få lyd, der har "høyttaleroppsett". I lyd kontrollpanel. Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Jeg antar at du har haket av for "Digital Output", seks høyttalere og Dolby Digital Encoding" i kontrollpanelet for NVIDIA Soundstorm? Hvis ikke dette funker så burde du, som Thomas foreslo, installere driverne på nytt (kanskje det er på tide å oppdatere driverne?). Edit: Oops. Jeg så først nå at du har 4.1-høyttalere. Jeg antar da at du bruker de analoge utgangene, og ikke S/P DIF? Da kan du fjerne Digital output, DD encoding og Dolby Surround encoding. Fronthøttalerne skal være koblet til den blå utgangen på lydkortet (jeg har A7N8X, men fargekodene er/skal være standard). Bakhøyttalerne skal kobles til Rear Out (svart?). Hvis ikke noe av dette virker, da er det nok, som sagt tidligere, noe annet som er problemet. Lenke til kommentar
RansoM Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Jeg har lest på et forum at problemet skal forsvinne vist du muter Line-in. Prøv dette å se om det hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå