Gå til innhold

iPhone 3G. Temaer, ringetoner og konvertering.

Anbefalte innlegg

1. Hvor finner jeg temaer? Som jeg kan finne på nett? Vet at jeg finner dem via selve telefonen. Men det er tungvindt..

2. Ringetoner.. Åssen kan jeg bruke andre ringetoner enn de som var på mobilen? Min er åpnet ja.. Jailb.. Braked.. Erm..

3. Jeg elsker lydbøker.. De jeg har konverterte jeg en gang fra m4b til mp3.. Nå som jeg har iPhone.. Vil jeg ha dem tilbake til m4b.. Finner ikke programmet jeg brukte.. Og jeg finner bare programmer jeg må kjøpe.. Finnes det noen gratis?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1. Hvor finner jeg temaer? Som jeg kan finne på nett? Vet at jeg finner dem via selve telefonen. Men det er tungvindt..

2. Ringetoner.. Åssen kan jeg bruke andre ringetoner enn de som var på mobilen? Min er åpnet ja.. Jailb.. Braked.. Erm..

3. Jeg elsker lydbøker.. De jeg har konverterte jeg en gang fra m4b til mp3.. Nå som jeg har iPhone.. Vil jeg ha dem tilbake til m4b.. Finner ikke programmet jeg brukte.. Og jeg finner bare programmer jeg må kjøpe.. Finnes det noen gratis?

Og her strømmer det på med svar :-D

Jeg leter og leter etter et program som konverterer MP3 til M4B.

Jeg har prøvd : MP3 to iPod Audio Book Converter... Fungerte til EN bok.. Så fikk jeg en feilmelding og hele konverteringen stopper opp..

post-5933-1238018161_thumb.jpg

Og så har jeg prøvd: Switch Audio File Conversion Software..

Men de konverterer nare filene til M4A

Det funker jo IKKE...

%¤/((&/())/&%&/¤/& altså...

Noen som kan hjelpe?

Ps.. Kjører Vista 64 bit OS ;-)

Lenke til kommentar

1. I iTunes (8.1.0.52): Markerer de filene du skal konvertere.

2. Høyreklikker på en av filene -> trykker "Vis info"

3. Trykker på fanen "Valg"

4. Endrer medietype fra musikk til lydbok.

5. Trykk OK.

*Ringetoner finner du enkelt og greit på http://audiko.net/ . Her kan du også lage egne ringetoner fra sanger du har på din maskin. Legg de deretter over i iTunes, kryss av at de skal synkroniseres, og synkroniser med iPhonen.

Endret av larsevenes
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...