Boluf Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Hvilken router bør jeg kjøpe om jeg skal dele internett med Online ADSL ? Hvilken funker best og er mest stabile og har en liten pris.. Maks 5-600 kroner.. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Kjøp en billig sak med støtte for PPPoE. Du trenger ikke noe fancy greier for å dele ADSL til et par maskiner. Lenke til kommentar
ZneyPhinx Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 3Com er knallprodukter, denne ser bra ut, og prisen kan man heller ikke si noe på :wink: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...19&GrpID=2&s=pl I tilegg har du som det så fint står ; Livstidsgaranti Lenke til kommentar
Boluf Skrevet 25. april 2003 Forfatter Del Skrevet 25. april 2003 må jeg ha vanlig tp kabel til router? Lenke til kommentar
Star Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 dlink 604 I har 2 stk.. funker som bare f! Mange ekstra funksjoner, lang garanti og enkelt oppsett ca. 500,- telebutikken.no, databutikken.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå