michael691 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Når jeg prøver å åpne et dokument eller trykke på Office Word står det; Microsoft Office Word har sluttet å virke. Når jeg prøver å kjøre repair på den kommer det: Boostrapper has stopped working. Hva skal jeg gjøre?! Det haster siden jeg trenger å bruke Word nå! takk for hjelp! kjører vista 32-bit btw edit: Det ser ut som mange programer har sluttet å virke! itunes, foxit, Får helt panikk. Kan ikke miste alt jeg har på pc'en, fuck. edit igjen: Så ut som jeg var infisert av win32 parite. Som da infiserte ALLE programene's .exe fil. Dermed må jeg installere alt på nytt. Helvete Endret 23. mars 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
War Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Etter å ha slettet viruset regner jeg med. Ville tatt backup av alt som var unikt og tatt en reinstall. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Etter å ha slettet viruset regner jeg med.Ville tatt backup av alt som var unikt og tatt en reinstall. Jepp. Viruset var infisert i utallelige mange .exe'er, hvor avast slettet de. (.exe altså) Endret 23. mars 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå