The Stig Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Som emnetråden sier fungerer ikke siste innlegg-funksjonen i Tek.no drakten, verken vanlig eller dynamisk. Har kun testet i FF3, så mulig det kun gjelder ildreven. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Stadig et problem dette - kun meg som opplever det, eller gjelder det flere? Har prøvd både Firefox 3 og IE7 på tre forskjellige maskiner, samme resultat. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Og en siste bump - funksjonen mangler fortsatt i samtlige design som er basert på TEK.no designet. Noe håp for at dette blir fikset? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Fungerer fint i Opera her, både dynamisk og vanlig. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Huh, merkelig - har du testet både Spillverket og Tek -designet? I så fall må jeg jo bare beklage, regnet med at dette gjaldt samtlige siden jeg har testet på flere maskiner, dog med bare IE og FF. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Testet spillverket nå og alle knapper funker. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 Knapper? Jeg snakker om "Siste innlegg"-funksjon som avbildet: Den mangler altså om jeg bruker TEK/Spillverket -designet. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Oh, da har jeg misforstått. Den mangler her også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg