Bendorama Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Hei, jeg laget bare denne posten forå høre om noen vet om hva 3D filmer som finnes der ute til blu-ray Jeg har fra før Polarekspresen i 3D på blu-ray som da bruker vanlig blått og rødt glass Også har jeg Reisen til jordens indre, bruker Grønt og lilla glass. Noen som vet om flere så bare rems opp takk:) Endret 23. mars 2009 av Høybusk Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Her har du noen. My Bloody Valentine nyinnspillingen i 3D blir sikkert gøyal nok. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Det kan bli MEGET Interessant, bare synd at de ikke er slik i norge som i usa eller hvor den ble vist, den ble vist på kino med disse blanke glassene, de har jo en SYK effekt og du slipper de jæv*** farge dritten. Men blir vell med farger får at det skal kunne bli 3D på en vanlig tv, håper det blir grønn og lilla glass da, etter som det funka bedre en rødt og blått, i alle fall for min del. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Her har du et forslag: Journey To The Centre Of The Earth Endret 23. mai 2009 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
afirm Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Her har du et forslag:Journey To The Centre Of The Earth Dette er "En reise til jordens indre". Han hadde med denne filmen i posten sin, så reknar med at han er ganske klar over den. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Her har du et forslag:Journey To The Centre Of The Earth Dette er "En reise til jordens indre". Han hadde med denne filmen i posten sin, så reknar med at han er ganske klar over den. Dobbel bom på meg der ja . Trådstarter og Infenso hadde nevnt disse. Edit: Fant Hannah Montana . Neppe det trådstarter ønsker seg, men et av de få forslagene jeg kom over. Endret 23. mai 2009 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Det kan bli MEGET Interessant, bare synd at de ikke er slik i norge som i usa eller hvor den ble vist, den ble vist på kino med disse blanke glassene, de har jo en SYK effekt og du slipper de jæv*** farge dritten. Men blir vell med farger får at det skal kunne bli 3D på en vanlig tv, håper det blir grønn og lilla glass da, etter som det funka bedre en rødt og blått, i alle fall for min del. Med "fargedritten", mener du at fargene er dårlige i 3D? Jeg har Journey to the centre of the earth og jeg gledet meg til å se den i 3D, men alt ble grønt for meg og det var så vanskelig å fokusere, så jeg måtte heller se den i 2D. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 16. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2009 Mener det med at det nesten kun er to farger du ser, og det er litt kjipt, blir litt ør av det og man føler man mister en del kvalitet, MEN jeg kan ikke se for man at reisen til jordens indre er bra i det hele tatt uten 3D, for det er vell en ganske simpel film uten? Men grønt og lilla? som den er i, syntes jeg funket bedre en rødt og blått. Men er jo ikke store opplevelsen heller, den beste 3D opplevelsen jeg har hatt må vært i Fårup sommerland, var vell egentlig 4D da, men der er det slik som de andre digitale kinoene, det er vanlig akkurat som plastik glass du har på, farger er helt vanlige, men i den kinoen så hadde du jo også beveglige stoler, ting som slo deg i føttene under setene, luft og lukt i trynet, og vann. Så Håper 4D kan bli en ting som kommer etterhvert på kinoer, med EKTE filmer da, og ikke noe spesial bygget animasjons film KUN til akkuart en kino. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 3D-brillene eg fekk på Colosseum til My Bloody Valentine var blanke, og ikkje farga. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 16. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2009 Hvordan var den filmen i 3D? Hadde lyst som F og se den filmen, men den gikk, mens jeg var på ferie i utlandet:( Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Hvordan var den filmen i 3D?Hadde lyst som F og se den filmen, men den gikk, mens jeg var på ferie i utlandet:( Mja, 3D var den største grunnen til å sjå den. Eg skvatt av øksar og liknande som kom rett mot meg, så det fungerte. Sjølve filmen var det ikkje noko særleg ved. Det vart ofte eit problem med fokus mellom forgrunn og bakgrunn, og det forstyrra ein del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå