Gå til innhold

[Løst]Størrelse på papirkurv, XP

Anbefalte innlegg

Sliter litt med å få de rette innstillingene til papirkurvene på diskene mine.

Samma hva jeg gjør, reserveres det "kun" 3,99 Gb, og dette innebæerer at kurvene konstant er fulle, og filer som slettes, er temmelig vanskelige å få tak i om en ombestemmer seg.

Sitter nå å irriterer meg over en video-fil som bare forsvant i kveld, og ikke %¤"/%#!"&¤"# om noen av programmene jeg har for gjenoppretting greier å finne den #%¤/13 fila.

Finner selvsagt anna dritt som jeg sletta fra disken for ett år siden, men ikke det for 5 min siden :thumbdown:

Så godfolk, hva kan jeg gjøre for å endre søppeldynga til f.eks 100Gb? Har diskplass nok, så det er ikke der skoen trykker :innocent:

Endret av aquafrank
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selvsagt forsøkt å endre innstillingene for kurven, men hva jeg enn gjør, forblir maks størrelse permanent.

Har også forsøkt å konfigurere diskene hver for seg, men heller ikke dette endrer hvor mye plass jeg får til rusk&rask.

Lenke til kommentar
Ingen som har noen råd, når innstillingene til XP ikke er samarbeidsvillige???

Hai ! :D

"Due to the 32 bit architecture of the operating system, the limit for the recycle bin in Windows is 3.99 GB. This means the slider will be limited to the percentage that is relevant for that maximum, even on larger drives."

Dessverre... hvis du ikke kjører 64-bit XP da? Da er det noe alvorlig galt med OS'et :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...