aquafrank Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Sliter litt med å få de rette innstillingene til papirkurvene på diskene mine. Samma hva jeg gjør, reserveres det "kun" 3,99 Gb, og dette innebæerer at kurvene konstant er fulle, og filer som slettes, er temmelig vanskelige å få tak i om en ombestemmer seg. Sitter nå å irriterer meg over en video-fil som bare forsvant i kveld, og ikke %¤"/%#!"&¤"# om noen av programmene jeg har for gjenoppretting greier å finne den #%¤/13 fila. Finner selvsagt anna dritt som jeg sletta fra disken for ett år siden, men ikke det for 5 min siden Så godfolk, hva kan jeg gjøre for å endre søppeldynga til f.eks 100Gb? Har diskplass nok, så det er ikke der skoen trykker Endret 22. mars 2009 av aquafrank Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Left click on Recycle Bin > Properties Lenke til kommentar
aquafrank Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Har selvsagt forsøkt å endre innstillingene for kurven, men hva jeg enn gjør, forblir maks størrelse permanent. Har også forsøkt å konfigurere diskene hver for seg, men heller ikke dette endrer hvor mye plass jeg får til rusk&rask. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Beklager det raske svaret mitt, men da vet jeg ikke. Lenke til kommentar
aquafrank Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Beklager det raske svaret mitt, men da vet jeg ikke. Ikke noe å beklage det, min gode mann (håper du ikke er ei fornerma dame nå da :S) Lenke til kommentar
aquafrank Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Ingen som har noen råd, når innstillingene til XP ikke er samarbeidsvillige??? Lenke til kommentar
DoraB Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Ingen som har noen råd, når innstillingene til XP ikke er samarbeidsvillige??? Hai ! "Due to the 32 bit architecture of the operating system, the limit for the recycle bin in Windows is 3.99 GB. This means the slider will be limited to the percentage that is relevant for that maximum, even on larger drives." Dessverre... hvis du ikke kjører 64-bit XP da? Da er det noe alvorlig galt med OS'et Lenke til kommentar
aquafrank Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Blir vist pent nødt til å gå for 64-bit etterhvert, ser det ut til. Takker for hjelpa, da trenger jeg ikke rive meg i de stusslige tustene som er igjen øverst på kroppen lengre ;-) Lenke til kommentar
aquafrank Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Er vistnok ikke noe forskjell mellom 32 og 64, ut i fra det jeg har greid å snappe opp siden tråden var starta. Får vel bare la være å slette filer, for å være på den sikre sia Elendig opplegg fra MS sin side dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå