Truster Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hei.. Jeg har ett problem med at når jeg starter World Of warcraft går det helt greit.. Men etter par minutter med det begynner det å lagge automatisk :/ også lagger hele datan også.. dette har begynt å skje for rundt 3-4 dager siden. Og jeg hakke gjort no stort som kan ha begynt å skape dette. (wow gikk helt perfekt før) også hvis jeg restarter datan går den bra igjen inntil 5 min med wow. (hvis jeg avslutter wow så virker det bra igjen. ) Jeg bruker: NVIDIA Geforce 8400 GS 2 GM Ram Pentium 4 Prossesor Håper noen forsto hva jeg mener ? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hva med varme? Skjekk vifter etter støv og drit Lenke til kommentar
Truster Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Hva med varme? Skjekk vifter etter støv og drit sjekka støv skal sjekke om vifta funker Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Du kan sjekke hvor varm maskinen din blir i BIOS. Om skjermkortet eller prosessor blir for varm vil spillet ditt hakke. Om du er virkelig uheldig kan du brenne og svi i stykker kjernene både i skjermkortet og prosessoren. Ta derfor dette på alvor. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 kan jo også være et virus eller lignende som tar opp mye prosesser. kan funke å formatere litt:) Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Det å formatere i hytt å pine er ingen løsning. Men en virus sjekk kan lønne seg. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Joda formatering er altid bra.. en data har ikke vondt av å bli kvitt litt gammal drit som du ikke har brukt for en gang i blandt. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Men ikke hvis man kan unngå det. "Gammal dritt" kan man kvitte seg med uten å formatere. Formatering skal ikke væren noen "quick-fix", men en sjeldenhet. Nok off-topic i så måte. Lenke til kommentar
xSotte Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Har du slått av Blizzard downloader? Den kan ligge i bakgrunnen å laste ned patchen menst du spiller. Kryss sjekk dette. Lenke til kommentar
Truster Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Burde ha tatt det opp for alvor ja:P merka at skjermkortsvifta hang seg fast litt fikk det fiksa nå inntil videre antar jeg Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Ta ut hele kortet og se om den kan "vare" da. evt. du kan bytte kjøleren. Lenke til kommentar
Truster Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Ta ut hele kortet og se om den kan "vare" da. evt. du kan bytte kjøleren. 1. Vare? 2. Hvordan bytter man ut kjøleren Sorry kanke mye om bygge opp selve pcen.. Fant ut at den ikke gidder å starte opp selv når man starter opp pcen. så må lkz gi den en lite dytt så lurer på hvordan man bytter ut kjøler til en skjermkort :/ Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Send den inn til dem som bygde den(siden du ikke kan bygge pc regner jeg med at du kjøpte ferdig bygd). Det er det tryggeste og det burde gå på en garanti såfremt ikke dataen er veldig gammel\du har slått den med balltre. Lenke til kommentar
Truster Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 neh, faren min kjøpte forskjellige deler og bygde den opp for meg. Så trokke jeg kan sende den inn Faren min gidder ikke å fikse pcene våres så mye lenger ( han sier han er opptatt ) så prøver å lære litt selv Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Da ville jeg tatt og spurt faren min om han faktisk gadd og hjelpe meg med problemet og vise meg så jeg kan det til en annen gang. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Si til din far: " Enten så hjelper du meg, eller så må du kjøpe ny data". det hjelper nok Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Idd. ingen far med alle fire intakt har lyst til å punge ut med 10k for en ny data til å spille wow på.. Lenke til kommentar
Truster Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) kan sikkert be han sjekke det ut. men hvis jeg hadde spurt om en ny pc for å spille wow tror jeg han heller hadde latt den vært ødelagt lol. ( han hater at jeg spiller egentlig :/ ) Endret 24. mars 2009 av Truster Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Kick his ass. eller hvis du har en sånn "sinna pappa" så stenger han deg nok bare i kjelleren i 24år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå