Gjest Guest_Mannen_* Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg har drukket cirka 5 liter øl hver dag i 3 dager nå (Edru-dag idag). Det som er rart, er at jeg før har blitt full/veldig brisen, av dette alkoholinntaket. Men disse 3 dagene har jeg nesten ikke merket noe...Har kun blitt bittelitt brisen. Er det kroppen som prøver å advare meg om at jeg ligger i faresonen for alkoholisme? Tror ikke at jeg er alkoholiker, men alle testene jeg tar på nettet, sier at jeg er alkoholiker. Har lyst på alkohol nesten hele tiden, morgen som kveld, men jeg ser ikke på det som noe problem. Ikke enda... Men vanligvis så er det kun på sen ettermiddag og kveldene jeg drikker. Og jeg drikker ikke hver dag. Blir vel cirka 3 ganger i uken.. Og jeg har aldri tålt så mye alkohol som jeg gjør nå... Blir sikkert full dersom jeg drikker nok alkohol dag... Noen som har opplevd det samme? Føler at det "ikke er noen vits" å kjøpe øl lengre...Vil heller kjøpe brennevin for å kjenne litt rus. Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 du er alkoholiker og du har bynt å få ganske god resistance hvis jeg kan kalle det det. og hvis du drikker bare for å bli full så er du iallefall alkoholiker. mitt forbruk er at jeg drikker bare i godt selskap eventuelt fotballkamper men det er meg da hvis du er i jobb og sånt må du passe på å ikke la forbruket ta over jobben. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Du er alkis, nå er det bare å begynne på sterkere saker... Neida. Legg fra deg flaska og skaff deg en jobb. Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Du er alkis, nå er det bare å begynne på sterkere saker... Neida. Legg fra deg flaska og skaff deg en jobb. Har ikke utdannelse. Gikk aldrig videregående. Så jobb blir vanskelig. Men er jeg heldig, så får jeg jobb i ei gruve. I denne gruva er de "ikke så nöye" på om man har utdannelse eller ikke. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Det fins da massevis av jobber hvor man ikke trenger videregående utdannelse. Gjør du en stor innsats, kan man komme langt uansett utgangspunkt. Men det er HVIS du slutter å drikke. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jobb er bare så vanskelig som du gjør det. Det å gidde å løfte på ræva og komme seg ut av huset er nok det mange sliter med. Og for guds skyld, kutt ned på alkoholinntaket Lenke til kommentar
Bata Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jobb er bare så vanskelig som du gjør det. Det å gidde å løfte på ræva og komme seg ut av huset er nok det mange sliter med. Og for guds skyld, kutt ned på alkoholinntaket Jepp. Eller ikke, er ikke bare å knipse med fingrene så sitter du der med en jobb, spesielt uten kvalifikasjoner, sitter i samme situasjon som trådstarter (uten alkoholen da) og har jobb ut sommeren, men så virker det som man må "legge seg i sæla" for å få en ny jobb og det er slettes ikke bare bare. Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 butikk yrke go go go du trenger ikke noe utdanning for det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 butikk yrke go go go du trenger ikke noe utdanning for det. Pluss at det ikke er noe ille! Kommer sikkert an på folka du jobber med da, men det tror jeg faktisk jeg ville gått for Skjerpings på alkinntaket! Kun på fest og til kos! Lenke til kommentar
2k8 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Du er alkis, nå er det bare å begynne på sterkere saker... Neida. Legg fra deg flaska og skaff deg en jobb. Har ikke utdannelse. Gikk aldrig videregående. Så jobb blir vanskelig. Men er jeg heldig, så får jeg jobb i ei gruve. I denne gruva er de "ikke så nöye" på om man har utdannelse eller ikke. har hellre ikke utdannelse, men jeg løfta på ræva og skrev meg inn på nav, veldig kort etter det så skrev de meg inn på kurs, og om du står på så får du drøssevis med jobbintervjuer. og så har du alltid adecco, jobbzone, manpower, kellys osv som faktisk kan hjelpe deg. så det gjeller bare og stå på, så slepp flaska, reis deg opp, og kom deg ut i det sociale samfunnet! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Tror ikke at jeg er alkoholiker Har lyst på alkohol nesten hele tiden, morgen som kveld Disse to setningene er vel litt motstridende? Tror du bør kutte ned forbruket litt ja.. Og når du sier på slutten at du vil gå over på brennevin kun for å få rusen så lover vel ikke det godt? Har hatt to stk i familien som var alkoholikere... Og det er ikke så veldig gøy for hverken de eller oss andre rundt. Lenke til kommentar
frevild Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Det er bare å bestemme seg for å være avholds i en uke. Klarer du det fint, er du ikke alkoholiker, klarer du det ikke, er du det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 En uke? haha... Kjenner til svært mange tunge alkoholikere som kan gå mnd uten å røre alkohyler. Men så smeller det... Lenke til kommentar
frevild Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 En uke? haha... Kjenner til svært mange tunge alkoholikere som kan gå mnd uten å røre alkohyler. Men så smeller det... Javel, godt mulig. Men jeg skulle tro at en alkis ville få abstinenser, mens en som bare drikker en del, men som ikke er avhengig, vil klare det uten problemer. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Forsetter du sånn trådstarter så kommer du til å få et rusproblem som gjør hverdagen din mye gråere enn den er nå. Du må lære deg å se på alkohol kun til fest og morro i helgene, ikke noe du må ha for å komme gjennom hverdagen. Hold deg unna all alkohol i ukedagene fra nå av. Noen spesiell grunn til at du droppa Videregående? Høres ikke ut som et veldig lurt valg, eller var det så morsomt å ha fri hele tiden? Videregående er jo da skole begynner å bli morsomt, synd at du gikk glipp av det! Anyways, alle kan jobbe i butikk. Matvare, byggevare, klesvarer osv... det er bare å ta seg selv i nakken å fly rundt å leite. Mange steder har behov for ekstrahjelper i helger og på ettermiddager for eksempel. Sørg for å gjøre et godt inntrykk så ordner det seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå