Ccconker Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Jeg har bærbar pc, men jeg har klart å øelegge skjermen, så jeg bruker ekstern skjerm Det blir uprakrisk å ha skjermen oppe heletiden uten at den fungerer. det blir rotete på skrivebordet:p Jeg lurer på om det er mulig å fjerne dkjermen uten at noe mer skulle bli ødelagt(?) edit: faen. skriveleif i emntittel XD Endret 22. mars 2009 av Ccconker Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Ja, det er fult mulig å fjerne skjermen på laptopen Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hvorfor ikke lukke skjermen? Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Hvorfor ikke lukke skjermen? Haha.. gjorde det isted... fjærna skjærte bort durten som gjør at maskinen går i dvalemodus. men jeg merket etter 5 minutter, at jeg ikke hadde noe tastatur å skrive på XD... hvis jeg skaffer meg et USB-tastatur er saken biff egentlig Ja, det er fult mulig å fjerne skjermen på laptopen Sikker? på alle laptopper? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Skaff USB tastatur + mus, sett strøminnstillinger på "Alltid på" eller lignede og den går ikke i dvalemodus! Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Ja, hengsler i skjerm og skjerm generelt er slitedeler. Og hvordan skal enn få skifta skjermen om den ikke går an å ta av? ^^ Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) det går da sikkert ann å fikse en skjerm om den er på også men nå vil jeg ikke høre at folk tror det går bra om jeg fjerner skjermen. Det klarer jeg fint å tro selv ... noen som vet at det går bra? hehe Endret 23. mars 2009 av Ccconker Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 ok.. here we go Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå