magneto Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Hei, Har klokket opp til 2,7 nå med BH7'en. Når jeg gåår inn i HW monitor fikk jeg varsel om at min VDDQ var for lav og VTT var for høy. Jeg stilte bare max og min grensa slik at det gikk ,emn er fortsatt litt redd. Kan noen som vet hva disse er roe meg ned eller si hva det er VTT er 1,75 VDDQ er 1,23 ER dette stein galt? Vennligst svar raskt. Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Ikke no å bry seg om tror jeg... Mener å huske jeg fikk de samme varslene, men gjorde som deg. Funka fint det. Lenke til kommentar
magneto Skrevet 27. april 2003 Forfatter Del Skrevet 27. april 2003 Ja, det funker fint, men mitt problem er at PWM temp er for høy. men jeg aner ikke hva PWM temp er? HK chipen?! Skal ihvertfall bytte ut tygge-gumnmyen med kjølepasta alikevel Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 men jeg aner ikke hva PWM temp er? HK chipen?! Det er vel temp i PSU det. (strømforsyninga) Lenke til kommentar
magneto Skrevet 27. april 2003 Forfatter Del Skrevet 27. april 2003 Hvor mye kan den være på max tror du? Den nermet seg skummelt 60 og tror den var over en liten stund også. Får kanskje feste en vifte en plass der da Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 PWM er jeg ganske sikker på at er strømforsyninga. Den sank ihvertfall kraftig når jeg satte ei vifte på northbridge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå