Kenneth Solfjeld Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) En fin sprekk i isen. Endret 24. mars 2009 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Pent pent. Likte måten sprekken 'viser vei' mot den fine himmelen Lenke til kommentar
chrissn Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 ooohhh. dette likte jeg veldig godt. som wikipedersen sier har du fine ledende linjer mot himmelen, og jeg synes også du har en fin stemmning i bildet, samt gode kontraster Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Takk for tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Mhm, kjempeflott! Fjellene i bakgrunnen er også med på å ramme inn bildet veldig fint, jeg føler nesten at sprekken i isen fortsetter under beina mine, samtidig som fargene gir hele inntrykket en melankolsk tyngde. Kunne gjerne hatt dette på stueveggen, jeg Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg liker stemningen i bildet! Ville det kanskje vært en ide å rette opp fortegningen i vannet? Mvh Francis Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Sikkert en god ide. Har tenkt på det en stund Har fikset fortegningen nå! Endret 24. mars 2009 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Utrolig pent og stemningsfult bilde. Det ligger en liten ting i sjøen/vannet som irriterer meg littegranne som kan nesten virke som støv eller noe som kanskje kunne ha vært fjernet, ellers meget meget bra bilde Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Takker for tilbakemeldinger. Finner ingenting i sjøen som forstyrrer mitt blikk, men nå sitter jeg på en rimelig bedriten jobb-pc, med tilhørende møkkaskjærm. Skal sjekke det ut når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Hvis det er den prikken under fjellet i horisonten, litt til venstre for midten du mener. Så er det et sjømerke. Det er godt synlig i størrelsen bildet er tiltenkt (70X50) Så jeg lar den være der den er. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg tenkte på disse flekkene: Men nå er jeg veldig pirkete her bare så det er sagt Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Pent bilde! Det sjømerket måtte jeg lete etter så det er vel ikke så godt synlig? Let it be =P Natrich Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 likte det. men lurer fælt på hvordan det ville vært nærmere bakken/nesten litt nedi sprekken. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 b-real: Det øverste er en fugl, og det nederste er en stein. De får være der de er de også! Lenke til kommentar
SebRamsland Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Et veldig bra landskapsbilde. Ingenting å si på komposisjonen og utsnittet. Det eneste jeg ønsker å pirke litt på er at steinene i forgrunnen (før vannet begynner) er litt i overkante mørke. Har du noe å hente fram her i bildet, eller er det helt "dødt"? Det samme ser jeg også på fjellet til høyre i bakgrunnen. Endret 25. mars 2009 av Seb.R Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Skal se om det er mulig å hente mere i steinene, tviler egentlig på det. Fjellene har nok et bedre utgangspunkt. Endret 25. mars 2009 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Fikk henten frem noe mere i steinene og i fjellet på høyre side. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Men nå er jeg veldig pirkete her bare så det er sagt Pirkete er forordet ... Men vi er nå forskjellige, og det ser vi på tolkningen av dette bildet. Jeg selv la ikke merke til de støvflekkende du nevner. Men jeg har sittet og sett på andre bilder og har irritert meg over lignede flekker. Tipper det har med dagsformen å gjøre? Har ikke kommentert bildet ellers, syntes det var fint og greit osv,men har ikke noe vettugt å si om det. "Pent" blir litt tynt, syns jeg. Tom Lenke til kommentar
Ilatad Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hei. Veldig fint bilde dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå