2byy Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) hva synes dere om gjengene i USA? det går rykter om hva som skal til for å komme inn i en slik gjeng. crips: jente, må ha sex med en gutt med AIDS, om hun ikke blir smittet kommer hun inn, om hun blir, kommer hun ikke inn. husker ikke helt kravet til guttene, noen som gjør? Ms 13: bli banket av gjengmedlemmer i 13 sekunder. Ms 13 er en av verdens største og mest organiserte gjenger. youtube film om ms 13 ( følg "related videos" for flere lignende filmer) http://www.youtube.com/watch?v=npjRxtNHUfM Endret 12. juni 2010 av 2byy Lenke til kommentar
WallStreet Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Sjekk ut Ross Kemp sin On gangs dokumentarer. De har hvertfall en crips and bloods episode og muligens også MS 13, men det husker jeg ikke. Lenke til kommentar
ndre Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Sjekk ut Ross Kemp sin On gangs dokumentarer. De har hvertfall en crips and bloods episode og muligens også MS 13, men det husker jeg ikke. Det var en episode der han var borti Latin gjenger, men p.g.a han skulle høre dias mening om "rase kampen" som er begynnt der Lenke til kommentar
M..D Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Du bør sjekke ut Ross Kemp jah! Den mannen er syk. Den med at en dame må ligge med en mann med AIDS har jeg litt tunkt for og svelge:/ Lenke til kommentar
person Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 cribbs: jente, må ha sex med en gutt med AIDS, om hun ikke blir smittet kommer hun inn, om hun blir, kommer hun ikke inn. husker ikke helt kravet til guttene, noen som gjør? tullball og det heter crips ikke cribbs :!: Lenke til kommentar
Sigwarth Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Det med AIDS stemmer ikke... Folk blir som regel banket opp. Endret 11. juni 2009 av Sigwarth Lenke til kommentar
ndre Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Det med AIDS stemmer ikke... Folk blir som regel banket opp. Det med AIDS stemmer, for criplet(eller hvordan det skrives).. Og de eneste eg har sett som har ritualet å bake en opp i 13 sek Latino gjengene. Lenke til kommentar
Master_Chef Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg tror man blir tatt opp i MS 13 når man er 13 år. Så i hvert fall en video av en 13-åring som ble banka i 13 sekunder for å bli med. Men, i en alder av 13 så røyker de allerede gress, drikker øl + driver med kriminalitet og div. voldelige aktiviteter. Lenke til kommentar
2byy Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 stemmer at det heter crips, ordnet Vet ikke om det med Crips stemmer, men har lest det en plass vet jeg. Lenke til kommentar
aa123 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) MS13: for å kunne bli medlem av denne gjengen må personen: - bli banket opp av noen medlemmer fra gjengen i 13 sekunder. når det har skjedd må du vise at du er en tøffing, altså drepe en person. også må man verve en ny person. også må man samle inn penger for gjengen. --------------------------------------------- det med aids greia hos damene er bullshit. de har 2 muligheter bli knullet gjennom kjærlighet av et gjengmedlemm eller at du blir knullet også kommer det en annen rett etterpåå jumper deg(voldtekt) du får mer respekt når det gjør vondt. ---------------------------------------------------- dere som er intressert i gjenger burde laste ned "Ross Kemp On Gangs" som de andre sier. men det er en dokumentar film fra National Geographic som heter "Worlds Most Dangerous Gang" den er bare om MS 13 "syke greier". i denne er det en gutt på 8 år som ble med i gjengen. når han var 9 begikk han sitt første mord. det fins også ms13 medlemmer i oslo nå. http://www.dagbladet.no/2010/05/18/nyheter/innenriks/politi/gjengkriminalitet/ms-13/11719158/ http://www.dagbladet.no/2010/05/22/nyheter/innenriks/ms-13/gjengkriminalitet/11811203/ Endret 7. juli 2010 av aa123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå