Falconn Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Det tar ca 1min før en vanlig film på youtube spiller av, før var det normalt, men så formaterte jeg, og siden det så har det vært sånn. Hva er grunden? Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Falconn Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Prøv en annen nettleser Nå har det seg slik at firefox er min favoritt nettleser:) Jeg prøvde med IE men det var samme problem der også. Endret 23. mars 2009 av Falconn Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Last ned Adobe Flash Player, på nytt og prøv igjen. Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Firefox er også min favorittnettleser, men jeg bruker opera, da min firefox visstnok ikke viser bilder på nettby. pluss at jeg innbiler meg at opera er raskere. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Dere har begge "feil", Chrome, er raskere en begge tilsammen. Men da må du også innfinne deg i at Google "spionerer" på deg. Lenke til kommentar
Falconn Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Last ned Adobe Flash Player, på nytt og prøv igjen. Har det allerede. Som sagt ca 1min før det filmen begynner. Kvaliteten er også ellendig, det hakker og lagger. Endret 24. mars 2009 av Falconn Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Det er ikke "bare " at YouTube laster filmen for avspilling? Lenke til kommentar
Falconn Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Det er ikke "bare " at YouTube laster filmen for avspilling? det er overalt, det jeg har prøvd til nå er: Google Chrome Opera Firefox Internet Exploer Re-installert flash Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Fungerer Flash på andre internettsider? Lenke til kommentar
Falconn Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Fungerer Flash på andre internettsider? SOm hva slags steder? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Andre intenettsider som benytter Flash. Prøv feks. 2advanced.com for å sjekke om du kan lese den. Lenke til kommentar
Falconn Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Andre intenettsider som benytter Flash. Prøv feks. 2advanced.com for å sjekke om du kan lese den. Yes den funka:) Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Når du har installert Flash på nytt har du da først husket å avinstallere før du installerer på nytt? Dette virker underfundig. Du kan også konfigurere Flash Player til å bruke maskinvaren din for å spille av Flash. Da bruker den ressurser på skjermkortet ditt og kvaliteten kan i så måte bli bedre. Lenke til kommentar
Falconn Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Når du har installert Flash på nytt har du da først husket å avinstallere før du installerer på nytt? Dette virker underfundig. Du kan også konfigurere Flash Player til å bruke maskinvaren din for å spille av Flash. Da bruker den ressurser på skjermkortet ditt og kvaliteten kan i så måte bli bedre. Har selvfølgelig avinnstallert først ja. Hvordan kan jeg konfiguere det? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Høyreklikk i et Flash element og velg "Instillinger" (eller "Settings"), velg så "Enable hardware acceleration". Lenke til kommentar
Falconn Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Høyreklikk i et Flash element og velg "Instillinger" (eller "Settings"), velg så "Enable hardware acceleration". Den var allerede markert. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Da vet jeg rett og slett ikke. Må tenke litt på denne. Kanskje andre vet? Håper problemet løser seg. Lenke til kommentar
Falconn Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Da vet jeg rett og slett ikke. Må tenke litt på denne. Kanskje andre vet? Håper problemet løser seg. Merklig:S Vurderer å formatere faktisk på grund av det fordi det er så plagsomt. Lenke til kommentar
Falconn Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Kan det ha noe med skjermkortsinnstillingene? Eller innstillingene i kontrollpanel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå