_M@ts_ Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Hei, hva må jeg gjøre for å koble PCH direkte til PCen? Har USB- og nettverkskabel men får det ikke til å fungere. Jeg har Vista 64bit. Takk Endret 22. mars 2009 av _M@ts_ Lenke til kommentar
Steina Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Du bør installere programmet myiHome. Hvordan du setter opp nettverks-sharet på mediastreameren står greit forklart i brukerguiden du fikk med. Jeg har hatt samme mediastreamer selv, men byttet den ut til fordel for en bedre, så jeg husker ikke eksakt hvordan du gjør det. Jeg hadde foresten problemer med streamingen mot Windows Vista som server. Funker best med XP\ Server 2003 som filserver for filmene dine. Nå brukte jeg bare 32bit av Vista, så vet ikke hvordan 64bit fungerer. Lenke til kommentar
%Username% Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det eneste jeg trengte å gjøre var å dele mappene jeg ønsket på PCen! Popcorn fant mappen av seg selv! Har ikke installert myiHome.. Innimellom kan popcorn bruke laaang tid på å finne maskiner i nettverket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå