zaqqoZeq Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) slettet Endret 12. april 2011 av zaqqoZeq Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) HAHAHA!! Kokte salaten, ja XD lol... Beklager at jeg ikke kommer på noe:P Endret 22. mars 2009 av Ccconker Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Finnes det ikke en lignende tråd om akkurat dette? Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Finnes det ikke en lignende tråd om akkurat dette? Vet ikke, men tenkte å lage en om han siden han har gjort så utrolig mye dumt oppigjennom årene Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Ja, fy faen, han må jo være retardert. Han har jo gjort hele fire ting! Han slår jo deg med 400% Den eneste skadde, idiotiske og delvis retarderte tingen du kan skryte på deg, er jo denne tråden her. Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Det finnes mer meningsløse og retardete tråder enn denne. Jeg lo av det jeg. Stått opp på feil fot idag? Lenke til kommentar
jlek Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Det finnes mer meningsløse og retardete tråder enn denne. Jeg lo av det jeg. Stått opp på feil fot idag? Sier meg heller enig med J@cob her. Makan til teit tråd. I 7 klasse så skulle han trekke ned i et pissoar men siden at det var en føler som merker om han går vekk og han ikke fant ut hvor han skulle trekke ned så tok han oppi. Forstår ikke helt hva det her skal bety heller. Han tok med hånden i ett pissoar? Woah, rasende festlig. Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 I 7 klasse så skulle han trekke ned i et pissoar men siden at det var en føler som merker om han går vekk og han ikke fant ut hvor han skulle trekke ned så tok han oppi. Må si meg enug i at den ikke var så bra:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå