tor-ivar.hals Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Har lekt meg litt i photoshop med et makrobilde jeg tok nå i kveld... Beveger meg nok i ytterkanten mht det artistiske her kanskje...? TorI http://torivarhals.com/blog/ Lenke til kommentar
chrissn Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) jeg likte dette veldig godt. vet ikke helt om jeg får en vår eller vinterfølselse, men bildet var fint og enkelt. pent og se på det eneste som er litt forstyrrende er den blå stripen oppe i høyere hjørne. Endret 23. mars 2009 av chrissn Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Veldig kjølig tone i bildet; noe jeg synes ble bra. Gir bildet et mer abstrakt preg. Men den blå stripen i hjørnet må vekk. Tom Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Synes dette ble bra,blomster er veldig takknemmelig objekter å leke seg med.Du kan sikkert ta,n lenger enn det! PS. Likte hjemmesiden din. Endret 23. mars 2009 av Rodswinger Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 For noen utrolige detaljer i den blomsten! Var mest av alt imponert over dèt... Er kanskje ikke like begeistret over høyre øvre kant av bildet, det virket nesten kornete det blå der. Men det er det sikkert ikke :!: Fin blomst! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Beveger meg nok i ytterkanten mht det artistiske her kanskje...? Skal litt mer til før du bikker over kanten. Dette så egentlig svært behagelig og fint ut på meg. Formodentlig noen falske farger her, men det er lov. Komposisjonen synes jeg sitter bra også. Stripen oppe til høyre skal jeg jeg behendig unngå å nevne... Lenke til kommentar
tor-ivar.hals Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Takk for alle gode tilbakemeldinger :-) ... men ble litt usikker her.. var det noe med en stripe øverst i høyre hjørne??? :-D Neida.. er vel enig.. bildet klarer seg godt uten den stripa.. :-) ... den kornete blåfargen kommer av teksturen jeg har brukt i bildet.. :-) Endret 23. mars 2009 av tor-ivar.hals Lenke til kommentar
tor-ivar.hals Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) ... ang skarphet og detaljer i bildet... har jobbet litt den siste tiden med å ta bilder på relativt liten blender.. som i allefall på de fleste objektiver jeg har gir mye bedre skarphet enn om man bruker full blenderåpning. Tok bildet av blomsten med blits, 1/125 og f11, som for slike bilder gir bedre dybdeskarphet og MYE skarpere bilder (mer detaljer)...i allefall med min Sigma 24-70 f2.8 som jeg brukte på dette bildet... Forøvrig er bildet kroppet en god del ut fra orginalen (for spesielt interesserte... se orginalfil som attachment...) ... og jepp.. har nok noe støv på sensoren min ja... synes fort på bilder tatt med liten blender :-D .. får vel sende inn til rens... Endret 23. mars 2009 av tor-ivar.hals Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå