fcuk_IT Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Enda et forsøk på crossprosessing. Føler at jeg tramper på et jorde, det verre å få noe "dårlig", enn teknisk bra kan det virke som. Lenke til kommentar
tor-ivar.hals Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Enda et forsøk på crossprosessing. Føler at jeg tramper på et jorde, det verre å få noe "dårlig", enn teknisk bra kan det virke som. Synes denne funka bra jeg :-) Kanskje pittelitt for mye vignettering for min smak :-) Men fargeforskyvningen og kontrasten ble sånn som jeg liker den :-) Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Sweet. Jeg ble... hmm. Sedat av å se på bildet. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg likte resultatet. Er dette øverst på Grünerløkka? Møbelbutikken "Med mer..." har det skiltet hengende... har mange ganger tenkt på at jeg burde ta det bildet. Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg likte resultatet. Er dette øverst på Grünerløkka? Møbelbutikken "Med mer..." har det skiltet hengende... har mange ganger tenkt på at jeg burde ta det bildet. Det er riktig, dette er på toppen av Grünerløkka. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Nå er ikke jeg en stor fan av effekten, men det ser jo ut til at du har fått til det du ønsker. Selve motivet ser såpass bra ut at det godt kan presenteres etterbehandlet på en mer "normal" måte. Tom Lenke til kommentar
Carny Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg er faktisk helt uenig med Tomsi her. Effekten ser bra ut, dog -som allerede nevnt, kanskje litt mye vignetting. Motivet er tøft, for all del, men etter min mening burde det rekomponeres. Viduet som er nede til høyre, nærmest røret, er kuttet litt for mye. Slik jeg ser det blir det vinduet et slags anker i bildet, som kan holde det litt i ro, eller gi mer balanse i forhold til Kodak-reklamen. Pga komp'en (eller crop'en?) mister bildet litt av den balansen det kunne hatt. Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Carny: Tester med en quick and dirty crop (+ en lett rotering) - har ikke orginalen tilgjengelig på jobb. Skal prøve å få skiltet lengre mot høyre når jeg kommer hjem og kan leke med orginalen. Endret 24. mars 2009 av fcuk_IT Lenke til kommentar
Carny Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 Carny: Tester med en quick and dirty crop (+ en lett rotering) - har ikke orginalen tilgjengelig på jobb. Skal prøve å få skiltet lengre mot høyre når jeg kommer hjem og kan leke med orginalen. Ah...jeg forklarte sikkert ikke godt nok, men jeg mente at hele vinduet skulle vært synlig. Det at det er kuttet i to dreper litt av den balansen jeg mener og tror det kunne gitt bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå