Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Elkjøp returrett og LCD TV

Anbefalte innlegg

Sikkert vært diskuert her før, men må bare få bekreftet dette i fra noen som har prøvd.

Skal kjøpe meg ny Sony 40" til stua, men er litt usikker på størrelsen. Kan jeg stikke innom Elkjøp, kjøpe TV'en, "prøve" den i 30 dager for så å returnere den, få kontanter igjen? Ingen haker? Ingen tilgodelapper?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du er usikker på størrelsen så ville jeg kansje ha skåret til en papplate i samme størrelsen som tv'n og prøvesatt den der du skal ha tv'n.

Ellers så trenger du vel neppe 30 dager på å finne ut om den er noe for deg. Over helgen pleier å holde til det.

Med mindre det du -egentlig- er ute etter er å "leie" en 40 tommers kostnadsfritt i en måned da?

Jeg brukte papplatemetoden selv, for å slippe å bære en tung sak inn i stua som det kansje ikke var plass til :D

Lenke til kommentar

TV skal jeg kjøpe uansett, hvor mange dager det tar før jeg har bestemt meg er heller usikkert, men går utifra at 30 holder lenge ja.. :roll:

Er jo et lettvint alternativ med papplate ja, men vil helst ha tv'en på plass for å få det rette inntrykket. Tv'en står nesten midt på gulvet i stua (kansje litt vanskelig å se for seg...) så det har en del å si hvordan tv'en ser ut bak, hvor tykk den er o.l.

Ingen med erfaring ang. returretten?

Endret av Maranello
Lenke til kommentar

Det jeg kansje ville gjort om jeg var deg da, var å rett og slett ta en prat med sjef/daglig leder i butikken du skal handle i.

Si det som det er. At du vurderer sterkt den tv'n, men er ikke 100% sikker på hvordan den passer hos deg. Om du da kommer tilbake med den så er det ingen overaskelse for butikken og du har alt avtalt med dem.

Det er jo tross alt det de har den 30 dagers saken sin for.

Men som sagt, skader ikke å snakke med dem om det først.

Lenke til kommentar

30 dagers FULL returrett er et av hovedargumentene i salg hos elkjøp.

DVS at du kan kjøpe og teste den i 30 dager, og er du ikke fornøyd uansett grunn kan du returnere den og få pengene tilbake. Vilkårne er at den leveres tilbake komplett slik du fikk den. Er ikke noe krav til at du tar vare på embalasje, men du må ha absolutt alt tilbehør og den må ikke ha fått noen fysiske skader etc.

Stort sett blir beløp over 3000 kr satt direkte over til din konto.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...