Gå til innhold

Compaq/overklokking??? Hjelp!!

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg har en Compaq Presario 7el7000t som jeg har lyst til og overklokke, men finner ikke ut hvilket hovedkort som står i maskinen. Har noen peiling?? Compaq er så hemmelighetsfull. Eneste jeg vet er at det er et slot 1 socket 370 kort. Viachipset VT82C691. That's all. Pliis hjelp meg hvis du kan!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Hei!

Prøv å skaffe deg sisoft sandra. Dette programmet kan fortelle deg alt av opplysninger.

Det er meget mulig du kan sette opp fronside bussen, da vil du få klokket maskinen. Men se først etter hvilken prosessor som står i maskinen din Katmai eller Coppermine, er det sistnevnte så kan du sansynligvis klokke den.

Lenke til kommentar
Quote:

On 2002-02-20 13:44, a_sondre skrev:

Hei!

Prøv å skaffe deg sisoft sandra. Dette programmet kan fortelle deg alt av opplysninger.

Det er meget mulig du kan sette opp fronside bussen, da vil du få klokket maskinen. Men se først etter hvilken prosessor som står i maskinen din Katmai eller Coppermine, er det sistnevnte så kan du sansynligvis klokke den.

Det forteller ikke nøyaktig hvilket hovedkort han har vist det finnes flere i serien
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...