Orcus Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Heisann! Jeg har en Compaq Presario 7el7000t som jeg har lyst til og overklokke, men finner ikke ut hvilket hovedkort som står i maskinen. Har noen peiling?? Compaq er så hemmelighetsfull. Eneste jeg vet er at det er et slot 1 socket 370 kort. Viachipset VT82C691. That's all. Pliis hjelp meg hvis du kan! Lenke til kommentar
Orcus Skrevet 22. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2002 Går det virkelig ikke an å overklokke Compaq?? Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Nei det går nok ikke, bare glem det Har en røten compaq sjøl, og det går ikke Kjøp deg en pc i deler isteden!!! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 se over, fatter'n har en slik møkkamaskin... OI, skulle laste ned modemdriver jeg Lenke til kommentar
a_sondre Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Hei! Prøv å skaffe deg sisoft sandra. Dette programmet kan fortelle deg alt av opplysninger. Det er meget mulig du kan sette opp fronside bussen, da vil du få klokket maskinen. Men se først etter hvilken prosessor som står i maskinen din Katmai eller Coppermine, er det sistnevnte så kan du sansynligvis klokke den. Lenke til kommentar
thomasolsen Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Hvorfor kjøper du ikke noe bedre en compact og til lavere pris, compact er noe dritt! IBM Aptiva er nå mere dritt! Dell er ganske bra men det er bedre å kjøpe en pc sjøl og få den testet for kompatibelitet imellom de forskjellige delene :smile: Lenke til kommentar
thomasolsen Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Quote: On 2002-02-20 13:44, a_sondre skrev:Hei!Prøv å skaffe deg sisoft sandra. Dette programmet kan fortelle deg alt av opplysninger.Det er meget mulig du kan sette opp fronside bussen, da vil du få klokket maskinen. Men se først etter hvilken prosessor som står i maskinen din Katmai eller Coppermine, er det sistnevnte så kan du sansynligvis klokke den. Det forteller ikke nøyaktig hvilket hovedkort han har vist det finnes flere i serien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå