Eriqo Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hei! Er veldig usikker på dette opplegget med TV2 Sumo. Jeg vil se alle kampene til RBK. Får jeg sett alt, hvis jeg kjøper TV2sport eller TV2sumo? Takker for svar. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Tv2 sport får du det iallefall, har den selv. Mener iallefall at det er den jeg har... Det står vel godt forklart på siden.. Endret 22. mars 2009 av vargaz Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Tv2 sport får du det iallefall, har den selv. Mener iallefall at det er den jeg har... Det står vel godt forklart på siden.. Ok, takk. Tror jeg går for Tv2 Sport. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg har Sumo, litt misfornøgd med kvaliteten, men er bedre enn ingenting. Det jeg liker med det er at jeg kan se kamper i ettertid, gjør ingenting at jeg vet hva stillingen ble, men bare for underholdnings verdien og siden jeg "ofte" er på jobb akkurat når kampene er, så er det greit og kunne komme hjem og se kampene når det passer best for meg. Så er der også spansk fotball for de som liker å se den fantastiske fotballen Barca spiller Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Alle TL-kamper går ikke på TV2 Sport. Lørdagskampen går på NRK1, hovedkampen på søndag går på TV2, mens mandagskampen går på TV2 Zebra. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Alle TL-kamper går ikke på TV2 Sport. Lørdagskampen går på NRK1, hovedkampen på søndag går på TV2, mens mandagskampen går på TV2 Zebra. Men om du har TV2Sport, får du sett alle kampene, fordi da har du tuner fra CD med NRK, TV2 og Zebra Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Nja, om du ikke kjøper den igjennom sumo da.. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Nja, om du ikke kjøper den igjennom sumo da.. Da har du ikke TV2 Sport, men TV2 Sumo. Det er stor forskjell. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Har kjøptFra datoTil datoStatusPrisTV 2 Sport Måned19. oktober 200822. april 2009Stoppet 159,- Orker ikke å gjøre noe med teksten. Jeg har kjøpt TV2 Sport via internett, derav trenger jeg ikke å ha tuner. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Har kjøptFra datoTil datoStatusPrisTV 2 Sport Måned19. oktober 200822. april 2009Stoppet 159,- Orker ikke å gjøre noe med teksten. Jeg har kjøpt TV2 Sport via internett, derav trenger jeg ikke å ha tuner. Oi, det var nytt for meg. Så med Sumo kan man ikke se de andre kampene, f. eks. NRK-kampen? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Alle TL-kamper går ikke på TV2 Sport. Lørdagskampen går på NRK1, hovedkampen på søndag går på TV2, mens mandagskampen går på TV2 Zebra. Men om du har TV2Sport, får du sett alle kampene, fordi da har du tuner fra CD med NRK, TV2 og Zebra Er klar over at man helt sikkert har NRK og TV2 hvis man har TV2 Sport, men poenget var at alle kampene ikke går på TV2 Sport. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Synes VG har fungert bedre enn TV2 Sumo så langt, men Sumo begynner å komme på stell de også. Fordelen med VG sin løsning er at i stedet for buffring og hakking så får du midlertidig dårligere kvalitet. VG er vel også billigere enn Sumo ... Endret 3. april 2009 av Thlom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå