Gjest gutt_18 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hei jeg er en gutt på 18 år som er sammen me en jente på 16 Har vært sammen litt nå men er en bekjent av oss begge som klår veldig mye på dama... (han klår på allt å alle men alikavel hu er opptatt og han vet det!) Feks hvis jeg å dama står å snakker kan han finne på hvis han går forbi å ta handa hannes i mellom beina på hu.. Jeg blir like forbanna vær gang..Eller så kan han slå henne på rumpa, ta på puppene etc! Jeg har ikke sagt noe til dama eller han andre men jeg er snart på bristepunktet til å slå han rett ned! Hva synes dere? For nå er det ikke lenge før han blir banka opp (dama liker heller ikke at han klår så mye) Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Om dama ikke liker det så har du ingen grunn til å være sjalu, men fortsatt en god grunn til å banke fyren Endret 22. mars 2009 av Merkwürdichliebe Lenke til kommentar
DudeUlf Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Si til tullingen at han får ta det litt roligere, istedenfor å bare slå han ned med engang. Lenke til kommentar
Trancefisken Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Få damen til å gi han en slapp neste gang! da forstår han nok at han flørter med feil dame! Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Både du og dama di mangler selvrespekt.Gjør noe med det! Lenke til kommentar
Gjest meg igjen Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Tja kanskje vi mangler litt selvrespekt.. MEN nå skal det gjøres noe med... og når det har skjedd så gjør han det nok ikke igjen.... Lenke til kommentar
Bomchicka Wah Wah Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Ingen normale, voksne mennesker grafser hverandre i skrittet på den måten der. Han må jo få beskjed om at det han driver med absolutt IKKE er greit. Stusser faktisk på at dama di ikke reagerer, og at du i det hele tatt må spørre på et forum om du er oversjalu som reagerer på at et annet menneske bare tar seg til rette på den måten.. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Det jeg ville gjort er å gi han en advarsel, hører han ikke på det så ville jeg slått han ned så hardt at han hadde sett stjerner lengre enn lengst. Noen må lære gutten normal oppførsel! Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Kan ikke bare du og dama di si i fra begge to på en gang at dette ikke er akseptabelt? Han virker som en type som bare vil flåse det av om kun én av dere sier det... Lenke til kommentar
kaolla89 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Om dama ikke liker det så har du ingen grunn til å være sjalu, men fortsatt en god grunn til å banke fyren ja enig der men... si ifra til han først istedet for å bare banke han opp :S Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Herregud, om dama di ikke liker det men ikke sier ifra så er det ikke lett for han å forstå da. Han fortjener ihvertfall en mulighet til å skjerpe seg før han får juling Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 det bør holde om han sier ifra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå