Morgis Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Oppdaterte skjermkort driverene for mitt 8800GTX kort, men etter installasjon valgte jeg å vente med å starte maskinen på nytt. Etter et par timer ble skjermen sort, med grønne striper over. Startet maskinen på nytt, og nå er stripene der hele tiden. På systembehandling så finner datamaskinen kortet, men det er merket med et utropstegn (!), og det står at enheten kunne ikke startes. Så nå kjøres det bare som et plug&play skjermdriver. Temperaturen har vært i snitt 55 grader hele tiden... hva har skjedd og kan det fikses? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Prøvd å rulle tilbake driveren? er kortet klokka ? reset clock to stock osv? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg fikk nøyaktig samme problem med et 6800NU for noen år siden helt uten forvarsel. Alt-tabba fra CS, og bang der var den. Det ble bare værre etterhvert som pc'en stod på og jeg flyttet rundt på vinduer. Skjermkortet hadde tatt kvelden, var bare å sende inn og få et nytt et i retur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå