oldblood Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hei! Jeg har en boks med imperial guard, er litt usikker om det er det de heter, jeg driver me lotr og fantasy skjønner dere. Men uansett: Jeg er en stor fan av Halo, halo1, halo2, halo3, og halowars, dere vet hva jeg mener;) Det jeg kom på var: Hva om jeg kunne gjort om disse soldatene jeg har i imperial guard til UNSC marines eller ODST eliter. Noen som kanskje har tenkt på det samme kanskje?. Trenger noen tips om hvordan jeg kan gjøre dette her, og om jeg har de riktige figurene osv. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Du får se gjennom figur listene av Imp og Space M, så kan du bestille de delene du vil ha. Fra online butikken, som du sikkert vet om. Bruk green stuff og deler fra flere modeller. Til ODST eliter, kan du bruke tyranids hoder og feks tau kropper. Lenke til kommentar
oldblood Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Alright;) takk for hjelpen;) Lenke til kommentar
oldblood Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 Håper dere ser at jeg skriver mer på dette gammle innlegget mitt:P Men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal lage hodene, spesielt ikke ut av tyranids hoder....noen som kan hjelpe meg videre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå