|n| Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Jeg har tidligere prøvd omtrent "alt" jeg kan gjøre for å få vekk flimringen i skjermen i spill..... Det viste seg at det var hz. Jeg satt på 75 hz. Gikk så inn i dx9, og der stod det 75, men på menyen i skjermen stod det 60 Nå bruker jeg et msi ti 4200, og i menyen på skjermen står det 75 hz, og flirer nesten ingenting Hva er problemet. Skal ati være så komplisert, og i såfall hvis det er det, er det rarrt de retter seg mot hjemmebrulkeren.....Ikke vet jeg, men ytakker for svar Lenke til kommentar
|n| Skrevet 25. april 2003 Forfatter Del Skrevet 25. april 2003 Ingen som vet noe?? Er desperat!!! Lenke til kommentar
pc-killer1317 Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Installer ati control panel (hvis du ikke har gjort det). Se under egenskaper til skjermen, skal være en tab som heter display properties eller'no. under den kan du stille in skjermens egenskaper (hertz, max oppløsning, osv.) Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Eller bruke et lite program som Reforce. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå