Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Tusen takk for hjelpa! Litt synd at vi kommer kl 21 på søndagen da... Får håpe på det beste Det var så lite så. Vet selv hvor greit det er å få svar på ulike spørsmål, så. Søndag er strengt tatt ikke sååå ille. Vent til mandag sier jeg bare. Det kommer ikke akkurat mindre mennesker. Selv reiser jeg nok opp på lørdagen for å få med meg konsertene på campområdet og diverse. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Selv reiser jeg nok opp på lørdagen for å få med meg konsertene på campområdet og diverse. Hvor er det er konsertene på campingområde blir holdt om jeg får spørre? Har ett til spm. også (unnskyld for at jeg spør så mye) hvor nøye sjekker de bagasjen egentlig? Er det sånn at vis jeg f.eks gjemmer en..flaske med noe helt i bunnen av sekken min så finner de det likevel? Bare 10 dager igjen nå! Begynner å glede meg skikkelig men er litt stressa siden det er så mye jeg ikke har ordnet ennå :/ Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Ser for meg at de muligens sjekker bag'ene til oss under 18 ekstra nøye for å finne ut om vi har alkohol med oss. Men jeg har aldri vært på Hove før så tør ikke påstå noe. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hmm, hørte noe om at vis du først sjekket inn på festivalen campen og etter det på festival området så sjekket de ikke bagasjen? Jeg kan legge på at jeg tror ikke jeg og vennene mine ser så veldig gAngstars ut vis dere tror det hjelper, sykt kjipt vis de begynner å grave opp alt uansett og begynner å ta ting til flere hundre kroner.. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Når vi var under 18 sjekket de ganske nøye, men i fjor så ble det bare klappet litt på bagene for å sjekke om vi hadde med oss glassflasker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hvor er det er konsertene på campingområde blir holdt om jeg får spørre? Det settes opp en scene "midt på grusplassen", for å si det sånn. Den tas vekk igjen når selve festivalen åpner. Kan ikke unngå å se den. Har ett til spm. også (unnskyld for at jeg spør så mye) hvor nøye sjekker de bagasjen egentlig? Er det sånn at vis jeg f.eks gjemmer en..flaske med noe helt i bunnen av sekken min så finner de det likevel? (...)men i fjor så ble det bare klappet litt på bagene for å sjekke om vi hadde med oss glassflasker. Samme skjedde med meg i fjor. Bare "*klaps klaps* Ja her er det sikkert mye ulovlig.", og that's it. Jeg hadde en stor bag, da. Ser for meg at de har lettere for å sjekke sekker enn bagger, alt avhengig. Og du kan jo strengt tatt ha med deg litt av hvert, så lenge det ikke er i glassflaske. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hva mener dere? Tar dem alkoholen fra mindreårige på vei inn på campen? Jeg tenkte jeg skulle kjøpe med meg noen brett fra Sverige og de får jeg ikke plass til i baggen, så jeg må sannsynligvis bære dem. Er det mulighet for at de tar det da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Vel, for å komme inn på campen må du først få diverse bånd, så med mindre du klarer å lure deg til et "drikkebånd" tror jeg det er liten sjanse for at du får med deg diverse inn. Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Ja, jeg tror det. De skal være ganske strenge på det området. Jeg tar ingen sjanser selv, så lar derfor ei venninne på 20 ta med drikken min inn på campen. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Du får ikke med alkohol med inn på campen med mindre du sniker den inn eller får tak i drikkebånd. Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg blir 18 ca én måned etter Hove, men de er nok like strenge mot alle under 18 eller? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Ja. Enten så er man 18, eller så er man ikke 18. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg er 19, noen regler på maksimum mengder alkohol eller lignende jeg får ta med inn på campingområdet? Drikkebånd får jeg vel ikke før på mandagen (når festivalen faktisk starter)? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Det sjekker ikke etter alkohol ved inngangen. Det de bryr seg om er hvem som faktisk drikker alkohol på campen. De lovte ifjor at hvis de så noen på campen eller fastivalområdet uten gult 18årsbånd som drakk alkohol, skulle de klippe av festivalpasset. Jeg hørte riktig nok ikke om noen dette skjedde med. Jeg bar et helt brett øl (24x0.5l) for noen andre (vi hadde kjørt å handla) inn på campen uten gult 18årsbånd ifjor. De sjekka bare at vi hadde campingbånd. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Når jeg leste det ble jeg faktisk litt usikker. Det er jo lov å bære alkohol etter fylte 16 år. Om Hove opprettholder loven slik vet jeg ikke, ville i hvert fall ikke satset på det. Jeg er 19, noen regler på maksimum mengder alkohol eller lignende jeg får ta med inn på campingområdet? Drikkebånd får jeg vel ikke før på mandagen (når festivalen faktisk starter)? Du kan ta med deg så mye du får med deg. Regner med at du får drikkebånd samme dagen du får de andre båndene, skjønner ikke hvorfor noe anna skulle vært tilfelle. Endret 12. juni 2009 av xBoffen Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Okai, så jeg får faktisk alle båndene på søndagen? I 2007 er jeg rimelig sikker på at vi ikke fikk bånd før på mandag. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Fikk bånd på søndagen i fjor i hvert fall. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg sjekker inn på campen på fredag, så det er mulig de ikke sjekker så nøye da. Det håper jeg i hvertfall. Eller så får jeg finne på en lur måte å få alt inn på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Er det virkelig så viktig å drikke så mye? Lenke til kommentar
MathiasT-S Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg gleder meg som fan til HoVe men SlipKnot blir absolutt høydepunktet for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå