Gå til innhold

Hovefestivalen 2OO9 / 22 - 25. juni / Tromøya, Arendal

Snikpellik

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234
Jeg har den pakken som fulgte med ferdig oppsatt telt, men har et par venner som skal ned på fredag, mens jeg skal ikke ned før på søndag. Tror dere det er mulighet for å få plass ved siden av dem?

Tror nok desverre ikke det. :/ Saken er at alle Hoveteltene står slått opp på egen plass, og det er ikke mulighet for å flytte dem. Ønsker du å sove i et annet telt må du kjøpe ekstra teltbillett. Var noen som spurte om dette på Hoveforumet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nå bestilt plass på festival campen men jeg lurer på to ting

1. Er det fastplass på campingen? Trodde ikke det var det men det sto på billetten rad: xxx plass: xxx driter folk bare i dette eller er det her vi er må campe?

2. Jeg har ikke råd til å kjøpe camping Pass ennå men som sagt har jeg reservert plass til telte, de kan vel ikke bli utsolgt for camping pass eller?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Har nå bestilt plass på festival campen men jeg lurer på to ting

1. Er det fastplass på campingen? Trodde ikke det var det men det sto på billetten rad: xxx plass: xxx driter folk bare i dette eller er det her vi er må campe?

2. Jeg har ikke råd til å kjøpe camping Pass ennå men som sagt har jeg reservert plass til telte, de kan vel ikke bli utsolgt for camping pass eller?

1. Nope. Du kan fint flytte teltet ditt så mye du vil.

2. Tror det skal en del til, men det er greit å være sikker og kjøpe så tidlig som mulig. Er du usikker kan du alltids sende en e-post til noen av de fast ansatte. :)

Lenke til kommentar

Tok med meg en stor (A2) Hoveplakat hjem idag ("stjal" den fra en plakatvegg). Henger på veggen min nå. :) Gjorde seg veldig godt så stor (i motsetning til jpgeg-versjonen på hovesia).

Noen har som har hørt om Binärpilot? Han kommer og skal spille herlig 8bit-ish electro beats på campscena før festivalen starter. Gleder meg! Nå er det virkelig ikke lenge til! :D

Endret av Überadri
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Og hvordan kommer man seg fra Arendal til Hove? :p

Enten kjører du bare bil og følger skiltene mot Tromøy, eller så går du til havna i Arendal (ikke vanskelig å finne), hvor det nok står et lite partytelt med div. folk inni. Der går det båt fra ganske jevnlig. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...