Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg har den pakken som fulgte med ferdig oppsatt telt, men har et par venner som skal ned på fredag, mens jeg skal ikke ned før på søndag. Tror dere det er mulighet for å få plass ved siden av dem? Tror nok desverre ikke det. :/ Saken er at alle Hoveteltene står slått opp på egen plass, og det er ikke mulighet for å flytte dem. Ønsker du å sove i et annet telt må du kjøpe ekstra teltbillett. Var noen som spurte om dette på Hoveforumet. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg fikk mail fra Hove i dag hvor det stod at det var en mulighet for å bare hente teltet når man kom dit og sette det opp hvor man ville, eller så kunne de sette det opp for deg. Så da har dem visst ombestemt seg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jasså? Damn, dette må jeg sjekke ut. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Har nå bestilt plass på festival campen men jeg lurer på to ting 1. Er det fastplass på campingen? Trodde ikke det var det men det sto på billetten rad: xxx plass: xxx driter folk bare i dette eller er det her vi er må campe? 2. Jeg har ikke råd til å kjøpe camping Pass ennå men som sagt har jeg reservert plass til telte, de kan vel ikke bli utsolgt for camping pass eller? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Nå har jeg bestilt dagspass til 24. juni Gleder meg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Har nå bestilt plass på festival campen men jeg lurer på to ting 1. Er det fastplass på campingen? Trodde ikke det var det men det sto på billetten rad: xxx plass: xxx driter folk bare i dette eller er det her vi er må campe? 2. Jeg har ikke råd til å kjøpe camping Pass ennå men som sagt har jeg reservert plass til telte, de kan vel ikke bli utsolgt for camping pass eller? 1. Nope. Du kan fint flytte teltet ditt så mye du vil. 2. Tror det skal en del til, men det er greit å være sikker og kjøpe så tidlig som mulig. Er du usikker kan du alltids sende en e-post til noen av de fast ansatte. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Tror ikke det blir utsolgt, men campingpass koster 100,- ekstra hvis du kjøper det i inngangen i år. Altså 350,- istedet for 250,- Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Sykt uberdyrt det skulle være da... Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Tok med meg en stor (A2) Hoveplakat hjem idag ("stjal" den fra en plakatvegg). Henger på veggen min nå. Gjorde seg veldig godt så stor (i motsetning til jpgeg-versjonen på hovesia). Noen har som har hørt om Binärpilot? Han kommer og skal spille herlig 8bit-ish electro beats på campscena før festivalen starter. Gleder meg! Nå er det virkelig ikke lenge til! Endret 10. juni 2009 av Überadri Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 8bit electro er alltid fett! Lurer på hvor denne campingscena skal stå... Kult å høre på mens man setter opp teltet, som kan ta noen timer. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 som kan ta noen timer. I second that. Og jo flere personer involvert i prosjektet, jo lenger tid tar det som regel! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Gjør meg bare enda mer glad for at jeg bare har meg selv å tenke på sånn sett. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Ser ut som om det blir en liten endring i planene her. Er det lett å finne gode campingplasser hvis vi kommer på søndag? Og hvordan kommer man seg fra Arendal til Hove? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Ifjor var det greit å finne campingplasser i ett-to tida på søndag hvis man ikke var så mange. På kvelden på søndag var det mye verre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Og hvordan kommer man seg fra Arendal til Hove? Enten kjører du bare bil og følger skiltene mot Tromøy, eller så går du til havna i Arendal (ikke vanskelig å finne), hvor det nok står et lite partytelt med div. folk inni. Der går det båt fra ganske jevnlig. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Tusen takk for hjelpa! Litt synd at vi kommer kl 21 på søndagen da... Får håpe på det beste Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Tusen takk for hjelpa! Litt synd at vi kommer kl 21 på søndagen da... Får håpe på det beste Kommer i 21-tiden på søndag vi også. Håper det er gode teltplasser igjen. Skal dere ta toget fra Oslo? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Kongsberg, men det er vel det samme toget. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Er det noen som har vært i kontakt med Hove camping? Jeg mailet dem på søndag, og har ennå ikke fått svar. Blir nok en telefon i morgen, da, men ærlig talt for dårlig service. Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Kongsberg, men det er vel det samme toget. Okei Vi er visst nødt til å ta buss fra Oslo S til Kongsberg. Oppgitt over jernbaneverket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå