Gå til innhold

Hovefestivalen 2OO9 / 22 - 25. juni / Tromøya, Arendal

Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Ja, herregud. Er jo derfor vi er der! Drit i musikken, her blir det blodbad og slakting av alle som liker musikken vi ikke liker! :evil:

Jeg gleder meg forøvrig til BMTH, sånn sett bort i fra at den siste plata ikke når opp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Som sagt. :p

Er vel pengene som gjør det, hva vet jeg. Føler mange nye utgivelser blir for kommersielle. Ack.

Syns allikevel plate #2 er verdt et lytt. ;)

Lenke til kommentar

Er to helt forskjellige albumer, som likegodt kunne vært gitt ut av to forskjellige band. Jeg synes begge er dritbra, på hver sin måte, men at Suicide Season kommer til å duge (er dette i det hele tatt et verb?) vel så bra som Count Your Blessings live er jeg helt sikker på. Det er nok med punch i albumet til å gjøre at jeg mellom The Prodigy og BMTH kommer til å være greit sliten.

Lenke til kommentar

Får kaste meg inn i tråden her jeg også da, har tros alt både camping og festivalpass liggende. Men hvordan blir det med å ta med alt for store mengder alkohol inn på campingområdet for oss som ikke har fylt 18 enda? Hører prat om sjekking av bagger osv. ved inngangen, vil dem da ta alkoholen i fra oss/meg?

Lenke til kommentar

Det sjekker ikke etter alkohol ved inngangen. Det de bryr seg om er hvem som faktisk drikker alkohol på campen. De lovte ifjor at hvis de så noen på campen eller fastivalområdet uten gult 18årsbånd som drakk alkohol, skulle de klippe av festivalpasset. Jeg hørte riktig nok ikke om noen dette skjedde med.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jasså? Minnes i fjor at lavvoen som lå i spyttelengde unna teltet mitt fikk besøk av vakter på firehjuler midt på natta som sjekket bånd og nok konfiskerte drikke. :hmm:

Menmen.. vaktene kan jo uansett ikke være over alt til alle tider.

Lenke til kommentar

Pleier å bo på et nokså forbåst sted på festivalcampen, og i år så tenkte jeg å være lur: å skaffe ekstra lange teltplugger som jeg slår ned med hammer. Noen som har peiling på hvor jeg kunne fått tak i noe slikt? (trenger ikke være teltplugger, men kanskje noe som kan gjøre nytten)

Begynner det å blåse, er det nesten umulig å beholde presenning og teltet står i pissvinkel. hehe

EDIT: Kanskje 40-60cm i str.

Endret av Killer_DT
Lenke til kommentar
Synes du virkelig ikke Vertebrae er et bra album?

Har ikke sagt noe om det. Syns bare det gamle er utrolig mye bedre.

Eld f.eks ^^

Vertebrae er forresten bedre enn Isa og Ruun (som må være de mest kommersielle platene de har gitt ut)

Endret av Northern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...